netwerksnelheid regelen?

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Altijd als ik op lanparty's zit, share ik games, mp3's enz.. Maar als ik dan ook nog eens een game zit te spelen, schokt mijn systeem nogal.

Nu vraag ik me dus af of je niet de netwerksnelheid kan regelen van mensen die van mij leechen.

Let wel:

*ik wil geen ftp server runnen, je moet mijn comp nog gewoon kunnen zien bij netwerkomgeving
*kom niet aan met koop een snellere cpu ofzo want daar heb ik het geld niet voor :(

iStockphoto

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

waarom geen ftp runnen??

lijkt me veel stabieler en je kunt de snelheid naar gelieve instllen ;)

Verwijderd

Delen uitschakelen als je gaat gamen...

• BlizzarD
  • Niet online
nee want dan zijn er veel te weinig dingen waar ik altijd ben :( en geen ftp omdat ik dan niet in netwerkomgeving sta :'(

iStockphoto

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 20:56 schreef cheshire87 het volgende:
nee want dan zijn er veel te weinig dingen waar ik altijd ben :( en geen ftp omdat ik dan niet in netwerkomgeving sta :'(
Je kan heus wel een map delen en FTP server draaien. FTP is stabieler, sneller en biedt meer opties. Met file/printer sharing gaat je dat met standaard Win 9x/NT/ME/2K niet lukken of je moet server draaien dan kan je nog klooien met QoS.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Netwerkshare maken, daar een txt file met je inhoud en ftp info inzetten??

ben je toch berijkbaar via netwerkomgeving, en kun je toch traffic limiten

Verwijderd

gewoon afspreken dat onder het gamen niet gekopieerd word, bij mij doen ze het ook wel, maar heb er erg weinig last van als ik een potje UT bezg ben. En als ze er niet op reageren moet je ze gewoon kicken, ofwel CLOSE SESSION

• BlizzarD
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 21:48 schreef jbalk het volgende:
gewoon afspreken dat onder het gamen niet gekopieerd word, bij mij doen ze het ook wel, maar heb er erg weinig last van als ik een potje UT bezg ben. En als ze er niet op reageren moet je ze gewoon kicken, ofwel CLOSE SESSION
lol! en dan gaan ze ook nog allemaal luisteren he, yeah right...

iStockphoto

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Op zondag 14 oktober 2001 20:56 schreef cheshire87 het volgende:
Wat is dit voor gelul? Je blijft gewoon in Netwerkomgeving staan hoor.. Een txt'tje met je FTP-info is idd een goed idee. Zo'n beetje iedereen op lanparties gebruikt FTP ipv SMB.
Pagina: 1