Verwijderd

Topicstarter
hej

Ik heb du LogoManager 1.2.3 als ik mijn startup logo wil uploaden dan lukt me dat niet.
Krijg gewoon weer dat standaard logo van Nokia, iets aan te doen??
ik hoor bliepje, maar als ik dan de phone reset (software matig of hardware matig maakt geen fuck uit)
krijg ik gewoon dat nokia logo met die 2 handen, maar als ik hem erna weer DOWNLOAD van de phone krijg ik wel mijn geupte logo weer terug!

hij staat er dus wel in, wordt alleen niet weergegeven
help!!!!
thnx

Verwijderd

Gebruik de search. Is laatst nog een topic over geweest.

Verwijderd

Topicstarter
heb al gezocht niks gevonden
iemand anders

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Misschien ondersteunt de 3330 dat niet omdat het een geanimeerd logo is in plaats van een statisch logo?

Dat soort verhalen heb ik tenminste wel eens gehoord.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand me nou ff zeggen hoe ik dit kan oplossen
thnx

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 21:07
Ik heb ook m'n opstartlogo veranderd, maar ik heb geen problemen ermee hoor.. Gebruik Logomanager en heb nog een programma liggen ergens (naam is me even ontschoten) die ik samen met datakabel kreeg... Daarmee kan het ook.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:47
Op maandag 15 oktober 2001 15:29 schreef k u k e l het volgende:
Ik heb ook m'n opstartlogo veranderd, maar ik heb geen problemen ermee hoor.. Gebruik Logomanager en heb nog een programma liggen ergens (naam is me even ontschoten) die ik samen met datakabel kreeg... Daarmee kan het ook.
je moet je nokia profile cleanen
heb je progje voor, zoek zelfs even waar zou ik zeggen.
daarmee raak je wel je geanimeerd opstart logo kwijt (voor altijd, je game high scores en nog wat zooi)

Ik heb hier zelf vroeger ook een topic over geopend, je maakt me niet wijs dat je dat niet kan vinden.
anders zoek maar op mijn username.

I want to live forever, so far.. so good.

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 21:07
Op maandag 15 oktober 2001 23:31 schreef Warbringer het volgende:

[..]

daarmee raak je wel je geanimeerd opstart logo kwijt (voor altijd, je game high scores en nog wat zooi)

Ik heb hier zelf vroeger ook een topic over geopend, je maakt me niet wijs dat je dat niet kan vinden.
Wat heeft dat met mijn post te maken ;) :P

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 23:31 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Ik kan het helaas niet vinden. Was dat progje misschien NokiaTool?
Pagina: 1