Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Gewoon op auto zetten want je haalt er volgens mij geen xtra performance mee, maar wel meer xtra problemen als je de verxde waarde invuld
het zou dus niets te maken kunnen hebben met een zwaar oced gf3 die nog wel eens wil locken zonder ook maar 1 artifact te vertonen?
Verwijderd
je hebt neem ik aan alle drivers wel geinstaleerd (via 4in1.etc)
probeer eens de waarde db, die werkt ook probleemloos bij mij d8 ik

edit
Oeps, niet goed gelezen, zwaar geoc't? bij mij loopt mn computer soms ook vast als ik me videokaart (hercules2mx) te zwaar oc zonder dat ik ook maar 1 artifact zie. Probeer em es terug te clocken.
edit
probeer eens de waarde db, die werkt ook probleemloos bij mij d8 ik
edit
Oeps, niet goed gelezen, zwaar geoc't? bij mij loopt mn computer soms ook vast als ik me videokaart (hercules2mx) te zwaar oc zonder dat ik ook maar 1 artifact zie. Probeer em es terug te clocken.
edit
ik vinnet maar vaag, temp kan het niet zijn, zou die core gewoon op zijn top zitten? AGP slot was het laatste wat het nog kon zijn, enne DB is standaard geloof ik.
ik ziet het wel weer denk ik...
ik ziet het wel weer denk ik...
Waarom moet een videokaart artifacts of een hoge temperatuur geven voor ie ophangt?
Alleen als je je geheugen tever doet, krijg je artifacts. Het verhogen van je core heeft hier geen invloed op (hij loopt al vast wanneer ie van plan is de eerste artifact te geven. Een GPU is ook een soort CPU met resetknop)
Alleen als je je geheugen tever doet, krijg je artifacts. Het verhogen van je core heeft hier geen invloed op (hij loopt al vast wanneer ie van plan is de eerste artifact te geven. Een GPU is ook een soort CPU met resetknop)
Als je fsb omhoog gaat moet je de agp driving strength hoger zetten als je videokaart vaag gaat doen..
bij mij staat ie op FA
Als ik hem lager zet gaan de kleuren wazig doen..:?
bij mij staat ie op FA
hmmm, EA is te proberen maar ik denk niet dat ie dara stabieler van wordt, boeit het? nah... is het goed om te weten ja...
Pagina: 1