sony f520 monitor kopen > what's the catch ?

Pagina: 1
Acties:

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
zie hier bij www.koopcitee.nl de sony GDM-F520 staan voor 2700 piek wat elders nog 3200 moet gaan kosten.

Waarom is de monitor bij koopcitee zo goedkoop ?
Is dit een oude versie ofzo ?

Verwijderd

Goede raad: Koop em niet. Een kennis van me heeft er niks dan problemen mee. Slechte convergentie, slechte geometrie (understatement) , vlekken in beeld.

Ook na 5 keer omruilen. En daar heeft ie nog mazzel mee, want Sony doet niet aan omruilen bij slechte monitors.

Maar hij ziet er aan de buitenkant erg gelikt uit :P

Maar om op je vraag terug te komen: Ik weet niet wat de catch is, misschien ex BTW :?

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
dat is het nou juist...hij is ook nog eens inc.btw

maar vanwaar die problemen dan ??

heb alleen maar goede dingen erover gehoord... zelfs een tweaker heeft 'em gekocht en staat verbijsterd over de kwaliteit etc. etc.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
zelfs een tweaker heeft 'em gekocht
Wie van de 40.000 tweakers? >:)

*LoL* :+

Senile! Senile Oekaki

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
uhhhh......

hehehe ;)

search maar even op sony f520, dan zie je zo'n topic van een trotse bezitter ervan :)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 20:58 schreef ZOMERZON het volgende:
dat is het nou juist...hij is ook nog eens inc.btw

maar vanwaar die problemen dan ??

heb alleen maar goede dingen erover gehoord... zelfs een tweaker heeft 'em gekocht en staat verbijsterd over de kwaliteit etc. etc.
Misschien is die vriend van me wel een pietje precies, maar ik zag die problemen ook.
Hij klaagt over kromme vensters en convergentie die niet goed in te stellen vallen. Verder loopt de bovenkant horizontaal, maar de onderkant loopt schuin weg.

Misschien zie jij t niet als je er een gekocht hebt, maar ik vind dat je meer kan verwachten van een Sony.

Maar kwa uiterlijk is ie idd prachtig. Mooie prijs ook 2700 piek. Hij geeft wel een scherp beeld, dat viel me wel op bij em, (.22mm ag-pitch)
Ik vind dat Sony een naam hoog te houden heeft, maar dat doen ze vind ik niet met deze monitor. Z'n voorganger is beter (f500).

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:57
Als je een monitor koopt mogen ze hem wel aan je demonstreren in de winkel. liefst met je eigen videokaart (die kan namelijk uitmaken, zeker met geforces)
Dan zie je meteen of het exemplaar dat je meeneemt goed is met convergentie etc etc. monitor testprogramma erbij . het is geen kattepis, 2700 piek

* Ronald denk dat welke shop dan ook voor een paar duizend gulden wel wat service mag bieden.
* Ronald wil ook so'n sony!

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Pagina: 1