De pics die ik maak worden in photoshop donkerder weergegeven dan dat ze in werkelijkheid zijn.. Is hier een oplossing voor?
Misschien instellingen van iets?
Misschien instellingen van iets?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
bij mij is het dus omgekeerdOp zondag 14 oktober 2001 17:29 schreef virtual het volgende:
Dit valt mij ook op ja,
In photoshop had ik een best mooi menu gemaakt (in 1 kleur) en in Explorer werd de kleur een stuk donkerder. (zodat 't er nietmeer uitzag)
ik heb dit zowel bij phostoshop 5.5 en 6.0
Is hier een oplossing voor?
Verwijderd
dat zeg ik; Gamma!Op maandag 15 oktober 2001 00:19 schreef Cheatah het volgende:
Ik weet niet of je dat al hebt gedaan, maar je moet ook even de kleuren van je monitor goed instennen met Adobe Gamma, te vinden in je Control Panel.
Dan weet je dat de kleuren die je op je beeldscherm hebben de 'echte' kleuren zijn.
* Pelle *Op maandag 15 oktober 2001 00:16 schreef Hangloozz het volgende:
hmm, is wel een hobby van je he, om [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/31770]topics te openen[/url]...
Verwijderd
ach het is nog net geen frankschersOp maandag 15 oktober 2001 00:44 schreef Pelle het volgende:
/me *
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq