Toon posts:

Combat FS verbeteringen voor volgende versie!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nogal een CFS2 fanaat en ik zou graag eens een paar goeie en minder goeie kanten op papier zetten om op 1 of andere manier naar MS te sturen :?

Als ieder1 zn mening hier ff neer zet kunnen we misschien het 1 en ander verbeteren!

Ok........ikke eerst :)!

Wat goed is:

1

Besturing van toestellen is lekker realistisch en is goed in te stellen zodat ook de minder goeie flightsimmers een cewl spel hebben!

2

De schade aan de toestellen is erg uitgebreid en mooi!
Er kan van alles verrot en kapot :P! Hele vleugels en stuurmechanismen kunnen naar de klote 8-)!

3

De besturing is na aangebrachte schade minder afhankelijk van waar het toestel is geraakt :P! Kan leuke effecten hebben :P!

Wat nog ontbreekt:

Ik vind dus alles wat er in zit goed eigenlijk, maar er ontbreekt nog het 1 en ander:

De mogelijkheid om tijdens een multi of single player game je toestel te repareren op een vliegbasis in de buurt.
Ook bijtanken moet daar kunnen, want anders kan je niet fraggen zonder punten te verliezen >:)!
In multiplayer bij een vliegbasis starten en de optie hebben om raketten, bommen en dergelijke mee te nemen in MP.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Heel wat mis met CFS2, en niet alleen MP.

Veel van deze dingen zijn echter al door 3rd parties opgelost. Maar het was wel netjes geweest als M$ een patch had uitgebracht die deze issues verhelpt, is wat makkelijker dan handmatig tientallen files copieren.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
Ohw, echies? dan wil ik die 3d dinges updates ook wel ff er in kopieeren!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Een behoorlijke campaign zou al een erge stap voorwaards zijn. CFS2 heeft hele vette graphics maar ik denk dat IL-2 een voorbeeld zal zijn hoe een WW2 sim nou WEL in elkaar moet zitten. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 12:20

bennierex

Pilot_Z

3

De besturing is na aangebrachte schade minder afhankelijk van waar het toestel is geraakt ! Kan leuke effecten hebben !
Bedoel je juist niet meer afhankelijk van waar het toestel geraakt is :? Lijkt me veel realistischer... geraakt in je aileron = klote een rol maken en een afwijking dat het toestel uit zichzelf wil gaan rollen.

edit:

typen kan ik nog steeds niet

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoelde ik ook jah! sowwy!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
http://cfs2.dogfighter.com/index.php

Enjoy! Veel patches van users, nieuwe planes, missies, cockpits, teveel om op te noemen.

Hm, nu zelfs Fokker D-VI, C-X en T-V! Hollands glorie!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1