Philps CD Writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

/me ontbrak *

schot ga je gang :).

Brak topic?

Het betekent dat door een storing je topic wel is aangemaakt,
maar de inhoud/tekst ervan verloren is gegaan.

Tijdens het inlezen van de DB onstaat er dan een fout (Code #49)
en dan is je topic 'brak'.

Resultaat: de mensen kunnen er niet bij en kunnen 'm niet lezen.

Nu 'ie ontbrakt is kun je je vraag opnieuw stellen en hopelijk
er een antwoord op krijgen.

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ben vandaag naar mijn oom geweest om zijn nieuwe isdn kaart te installeren. Nou had hij nog een probleem met zijn philips CD brander. Hij heeft 2 computers, een Duron 750 en een Pentium 2 266, nou heeft hij de brander al in 2 systemen gehad, maar hij krijgt in ieder systeem het volgende probleem: fout op stroomkalibrering. Weet iemand wat dit is, hij heeft nog garantie, is ie defect of staat er dan software matig iets fout.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 14 oktober 2001 16:48 schreef schot het volgende:
Ben vandaag naar mijn oom geweest om zijn nieuwe isdn kaart te installeren. Nou had hij nog een probleem met zijn philips CD brander. Hij heeft 2 computers, een Duron 750 en een Pentium 2 266, nou heeft hij de brander al in 2 systemen gehad, maar hij krijgt in ieder systeem het volgende probleem: fout op stroomkalibrering. Weet iemand wat dit is, hij heeft nog garantie, is ie defect of staat er dan software matig iets fout.
defect :)
hier zelfde error aleen dan een versie buiten de garantie :(

Verwijderd

hehehe brak topic, brakke zooi ;)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 17:01 schreef BananeKoning het volgende:
hehehe brak topic, brakke zooi ;)
nuttige replies ..

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 10:44
Op zondag 14 oktober 2001 16:48 schreef schot het volgende:
hehe, datzelfde probleem heb ik sinds eergisteren ook.

cdd3610, heeft het al een hele tijd volgehouden en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel branduren gehad, maar nu lijkt ie toch echt weg te moeten. binnenkort nog een keer open en schoonmaken maar dat is afgelopen maand al 2x gebeurd. elke keer deed ie het ff, maar denk niet dat ie het ooit weer echt goed gaat doen.

binnenkort dus ff schoonmaken, als je dan nog niets weet/hebt gedaan, dan zal ik nog ff posten of dat hielp.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Op zondag 14 oktober 2001 21:24 schreef Fighter het volgende:

[..]

hehe, datzelfde probleem heb ik sinds eergisteren ook.

cdd3610, heeft het al een hele tijd volgehouden en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel branduren gehad, maar nu lijkt ie toch echt weg te moeten. binnenkort nog een keer open en schoonmaken maar dat is afgelopen maand al 2x gebeurd. elke keer deed ie het ff, maar denk niet dat ie het ooit weer echt goed gaat doen.

binnenkort dus ff schoonmaken, als je dan nog niets weet/hebt gedaan, dan zal ik nog ff posten of dat hielp.
probeer ook eens de boel rond het lensje schoon te maken, wil ook nog wel eens helpen. ik geloof dat daar de sensor zit ofzo.

• schot
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik zal het mijn oom wel effe mailen, moet ie dat maar effe proberen wat jullie allemaal gezegd hebben.

• Neman
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Werkwijze:

-Openmaken
-Alle onderdelen blootleggen
-Lens schoonmaken met gedestilleerd water en lenspapier
-Rail (waar lensmechanisme overheen schuift) invetten met kogellagervet
-Dichtmaken

Verwacht er niet teveel van (er zullen nog steeds cd's mislukken), maar hij zal weer een tijdje bruikbaar zijn.

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

hij heeft nog garantie
Dus NIET openmaken, maar terugbrengen naar de winkel. Je zal hem best een tijdje kwijt zijn, maar daarna kun je weer een tijdje ertegenaan, iets wat je bij zelf klussen helemaal niet zeker weet, en ieder geval heb je geen garantie meer.

It sounds like it could be either bad hardware or software

Pagina: 1