AMD en Linux beetje hoog?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is +4 niet een béétje hoog voor deze reactie? Helaas heb ik hem al een -1, Off-topic gegeven, maar het helpt niet echt...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hahahahahaha... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~mvherpen/kwapp.gif

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

nog een off-topic er bij en nog blijft die op +3 hangen :(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

:) maar toch -> \/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Vindt niemand het vreemd dat verschrikkelijk veel mensen deze grappig bedoelde nieuwspost gewoon serieus nemen?

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 15:49
Ja nu staat ie op twee.

Ik snap trouwens ook absoluut niet dat mensen dit neit meteen door hebben. Er komen zeer serieuze/hoogoplopende discussies op gang, terwijl het er zo dik bovenop ligt.

* Arthur verbaasde zich er vannacht ook al over toen hij het voor het eerst zag.

Ik denk dat het maar weer eens bewijst hoe slecht mensen de nieuwspost lezen en hoe snel ze op 'Reageer' rammen. Vervolgens let niemand meer op de nieuwspost maar gaat iedereen direct door naar de reacties en als een idioot reageren. Zo denk ik tenminste dat het gaat :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 19:04 schreef AVL het volgende:
Vindt niemand het vreemd dat verschrikkelijk veel mensen deze grappig bedoelde nieuwspost gewoon serieus nemen?
Welnee! Zijn we al lang aan gewend ;)

Dessalniettemin: going \/.

Wel een leuk nieuwsberichtje trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

been there, done that.

Maar ik vraag me af of dit nu een PM taak zou zijn, de reactie staat nu op +2, imho is het nu iig geen PM karwei meer.
Bij een hardnekkige +4 uiteindelijk wel, maar eerst de dagelijkse modders hun mening laten geven dmv de reguliere modpuntjes.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 15:49
Nou ja ik vind hem op 2 eigenlijk wel goed staan. Het is natuurlijk off-topic als je de nieuwspost serieus zou interpreteren, maar eerlijk gezegd: gezien het feit dat het een humoristisch bedoelde post is, is hij helemaal niet zo off-topic. Hij geeft namelijk informatie over de hoax, door aan te geven dat een iemand die in het verzonnen verhaal wordt afgetekend als 'Linux goeroe' in werkelijkheid een acteur uit de jaren '60 versie van Batman was.

Groot probleem vind ik met deze nieuwsposts, dat ze best leuk zijn, maar dat er maar moeilijk een heel serieuze discussie uit kan ontstaan. Ik weet dan ook niet goed hoe ik moet modereren.

Ter illustratie: iemand die er vanuit gaat dat het geen grapje is, kan een hele goede reactie plaatsen met goed onderbouwde argumenten komen. Normaal zou je daar pluspunten voor geven, maar nu heeft het eigenlijk helemaal geen betrekking op het nieuws omdat het een grapje is; dus fictief. -1: Offtopic of +1 Inzichtvol? Ik neig naar -1: Offtopic, want hoe leuk de mening ook is: het slaat gewoon nergens op omdat het helemaal niet 'echt' is.

Of dan, iemand die een soortgelijke reactie plaatst, maar er dan iets bijzet in de trant van: "Stel dat dit waar zou zijn, dan ....". Nu zou ik normaal zeggen dat daar interessante visies boven kunnen komen, dus dat kan positief beoordeeld worden. Maar in dit geval is de geschetste situatie in mijn ogen zo belachelijk dat dat nooit zal voorkomen (mag je redelijkerwijs aannemen). Is het dan nog steeds zo interessant/inzichtvol of is het gewoon klets?

Of de reactie waar deze thread over gaat. Tja, het is aan de ene kant wel degelijk off-topic, want de nieuwspost gaat helemaal niet over die Batman-acteur. Maar aan de andere kant heeft hij wel door dat het een hoax is en geeft hij achtergrond informatie over de grap (hij heeft dus de kern van het nieuwsbericht ahw te pakken, en geeft informatie over één element er uit). Off-topic of Informatief? Ik zou toch naar "Informatief" neigen (niet +4, uiteraard), om de eerder aangegeven reden.

Misschien dat iemand anders hier ook eens zijn mening over kan geven

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1