Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Zoek es in de manual naar output handling, of zorg ervoor dat je nog niks verstuurd heb.
of gebruik javascript oid
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik laat een pop up opkomen, waar ze zich moeten inloggen (op de pop up dus)
Als ze de juiste inloggegevens opgeven wil ik dat de pop up zichzelf afsluit (das nie zo moeilijk) en dat ie de pagina weergeeft op de pagina, waar ze in eerste instantie de pop op lieten komen ...
Als ze de juiste inloggegevens opgeven wil ik dat de pop up zichzelf afsluit (das nie zo moeilijk) en dat ie de pagina weergeeft op de pagina, waar ze in eerste instantie de pop op lieten komen ...
Dat is allemaal client-side scripting dus Clientside-Javascript.Op zondag 14 oktober 2001 16:27 schreef 456 het volgende:
Ik laat een pop up opkomen, waar ze zich moeten inloggen (op de pop up dus)
popup sluiten: self.close()
pagina waar hij vandaan kwam redirecten: parent.window.location="blah.html";
Of zo...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
kan je niet met meta tag refresh werken die je echoed als aan de voorwaarde wordt voldaan?
--of zeg ik nu iets heel doms?---
--of zeg ik nu iets heel doms?---
edit:
ik lees nu dat t in een ander window moet.. dan moet je stukkie Javascript echoen als aan de voorwaarde wordt voldaan
ik lees nu dat t in een ander window moet.. dan moet je stukkie Javascript echoen als aan de voorwaarde wordt voldaan
dat is hier met de search wel te vinden hoor
(daar heb ik de mijne ook vandaan)
de laatste ?> moet je maar f wegdenken
dit wordt btw ook gewoon op T.net gebruikt
(daar heb ik de mijne ook vandaan)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <? echo "<html>"; echo "<head>"; $location="index.php"; echo "<script>\n"; echo "if (parent.window.opener.closed) {\n"; echo "window.open(\"$location\", \"Happyfun\")\n"; echo "} else {"; echo "parent.window.opener.location = \"$location\";\n"; echo "}\n"; echo "</script>\n"; echo "</head>"; ?> <body onLoad="window.close()"> </body> </html> ?> |
de laatste ?> moet je maar f wegdenken
dit wordt btw ook gewoon op T.net gebruikt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Kheb het nu gewoon zo opgelost:
alleen wordt nu een nieuwe browser geopend, waarbij deze pop up wordt gesloten, maar de browser waar de link staat NAAR deze pop up zou eigenlijk de pagina moeten krijgen.
Is me helaas nog niet gelukt
Bedankt voor de tips van hierboven!
code:
1
2
3
4
| if($login=="ACCOORD") {
echo "<script language='javascript'>\nparent.window.open('../gsl/gsl-invoer_studieinfo.php?studver=$email');
\nwindow.close();\n</script> ";
} |
alleen wordt nu een nieuwe browser geopend, waarbij deze pop up wordt gesloten, maar de browser waar de link staat NAAR deze pop up zou eigenlijk de pagina moeten krijgen.
Is me helaas nog niet gelukt
Bedankt voor de tips van hierboven!
PHP:
1
2
3
| <? <body onload="javascript: window.opener.location=('../nieuws.php?id=../gsl/gsl-invoer_studieinfo.php?studver=<? echo $email; ?>'); self.close();"> ?> |
dat kan dus zo !
Pagina: 1