Toon posts:

vorig leven

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er zoiets als een vorig leven?
Ik heb geen feiten of argumenten, ik neem ook geen stelling in, ik vraag eht me gewoon af.

Moleculen blijven altijd bestaan en komen altijd terug maar dan in andere vormen ofzo.... (heb niet zo goed opgelet in de les) zou het kunnen dat moleculen informatie bewaren?...

Verwijderd

Zie topic "Reincarnatie kan niet:?".

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Volgens mij hebben moleculen weinig te maken met reincarnatie.
Ik geloof er niet in, tenminste, niet dat je terug komt op aarde als een levend wezen.

Maar volgens velen zou het zo zijn dat je ziel blijft voortbestaan, en dat heeft denk ik weinig met moleculen te maken.

Signature

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-01 23:26

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat denk ik ook, niet alles is fysiek te beantwoorden, en daarom is het een raadsel...

Je stelt een vraag waar niemand een antwoord op heeft, daarom weet ik niet op we iets aan deze topic hebben.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

maar hoe kom je erbij dat er zoiets is als een vorig leven?

Verwijderd

Topicstarter
er zijn verschillende momenten waarop je echt voelt en bijna zeker ebnt dat je ooit als es iemand anders bent geweest, iedereen heeft dat waarschijnlijk al meegemaakt (ik ook) alleen sommigen wat duidelijker dan anderen.

btw ik zat wat in de search te rommelen, en toen vond ik daar een artikel over een onderzoek naar 'de geest'. die britse odnerzoekers beweerden te kunnen aantonen dat de geest iets niet lichamelijk was, dat de hersenen gebruikte om dingen duidelijk te maken of te doen ofzo, zoals een televisie golven omzet in beeld en geluid.

kan het messchien zijn dat je geest na het sterven blijft ronddolen en dan reincarneert in een lichaam na een bepaalde tijd, maar hoe langer de geest blijft ronddolen, hoe meer verloren gaat of hoe vager alles word?

ik zou het totaal niet weten ik stel me vragen, en vraag jullie mening.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-01 23:26

MaDLiVe

.-Observer-.

Juist mening, nu gaat het veel op reincarnatie lijken :) en daar heb ik al mijn reply in gezet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Diverse filosofen als Russell zien geen enkele reden waarom een geest dermate ontbonden van het lichaam zou zijn dat het aannemelijk is dat de geest zonder het lichaam doorkan. Ik deel dat inzicht en denk dat een geest niet meerdere levens meegaat.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Gaat al een topic over, zie --> [topic=287528/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.