Goede VideoKaart met TV-Out

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:40

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,
Mijn vader wil nu bij hem thuis het zo geregeld hebben dat hij via zijn draadloze muis en toetsenbord op zijn tv in zijn huiskamer kan computeren en of DVD's kijken die via zijn DVD speler in zijn PC worden afgespeeld. De muis en het toetsenbord halen het makkelijk qua berijk naar de tv hebben we al getest. Maar nu zoek ik een goede Videokaart met TV-Out die er voor zorgt dat we mooi haarscepr beeld hebben op de TV. Deze kaart hoeft niet een supergoede gamekaart te zijn want dat doet hij toch niet. Gewoon mooi scherp beeld op zijn TV zodat hij leuk kan computeren via zijn TV. Plaats niet van de irri replys zoals zet dan je PC in de woonkamer AUB. :)

HIER FF EEN UPDATE IK KWAM NU DEZE KAART TEGEN Geforce 2 MX400 64MB + TV-out HOE IS DIUE QUA TV-OUT?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Matrox kaartjes schijnen goede 2D beeldkwaliteit te geven, en hebben standaard een TV-out erop zitten. Dus als je alleen hoeft te internetten en niet geinteresseerd bent in 3D games ofzo, dan kan je 't beste zo'n kaartje nemen.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

De radeon 8500 krijgt ook een TV-out volgens mij.. als je er info over wil: er zijn een hoop topics over :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• dmdfluffy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 09:35
Haarscherp zal je tekst denk ik niet worden over je tv-out, voor dvd-films zal je geen problemen hebben, die komen gewoon scherp over op je tv.

Ik heb tot nu toe alleen maar van een paar kaarten (Viper 550, Viper 2, Ati Radeon, Geforce 2) tv-output bekeken op een tv, maar bij geen van die kaarten zou ik ervoor kiezen om achter te tv te internetten of werken. Ik weet natuurlijk niet of die tv-out van een matrox zo fantastisch is dat de tekst wel haarscherp is, daar kan iemand met een matrox kaart vast wel een wat over zeggen ;)