Standaard worden achtergronden automatisch getiled als er genoeg ruimte ervoor is. Ik wil dat een achtergrond maar 1 keer wordt getoond. Ik ben achtergekomen dat je dit kan doen met een CSS. Ik gebruik Dreamweaver. Daar kun je een CSS maken die dan voor een bepaalde frame moet gelden. Als ik dan bij de background gedeelte bij de CSS opties ben kies ik de bepaalde achtergrond en bij repeat 'no-repeat'. Dan wordt de achterkrond inderdaad maar 1 keer laten zien, maar ik zie dan maar een heel klein gedeelte van de achtergrond (die gelijk is aan 1 regel van de gebruikte lettertype). Ben er achtergekomen dat als je de lettergrote in die bepaalde frame vergroot (waar de achtergrond moet komen) dan dat ik ook een groter deel van de achtergrond zie. Maar dan zou ik eigenlijk een lettergrote van 100 moeten instellen en ben van plan om over die achtergrond te gaan typen en dan zou de letters ook zo groot worden. Dat is niet helemaal de bedoeling. Het moet dan toch mogelijk zijn dat je de hele achtergrond 1 keer moet kunnen zien zonder iets aan letterypeeigenschappen te wijzigen.
Ik de search heb ik ook en paar vragen over die 'no-repeat' optie gevonden, maar die hadden niet een probleem dat de achtergrond maar gedeeltelijk zichtbaar was.
Ik heb in de 'normale' pageproperties voor die frame ook niets ingesteld qua achtergrond of dergelijke dus de CSS eigenschappen en gewone page eigenschappen hebben ook geen conflict denk ik.
Ik heb in de background opties van CSS ook zitten klooien met de position en attachment eigenschappen en ook met de andere repeatmogelijkheden maar dat heeft ook niet echt geholpen.
Hopelijk is mijn probleem een beetje duidelijk. Nog ff kort: de achtergrond wordt 1 keer laten zien, maar ik zie maar een heel klein gedeelte ervan (afhankelijk van de grootte van de lettertype in die frame), dat hoort niet echt zo te zijn denk ik.
Ik de search heb ik ook en paar vragen over die 'no-repeat' optie gevonden, maar die hadden niet een probleem dat de achtergrond maar gedeeltelijk zichtbaar was.
Ik heb in de 'normale' pageproperties voor die frame ook niets ingesteld qua achtergrond of dergelijke dus de CSS eigenschappen en gewone page eigenschappen hebben ook geen conflict denk ik.
Ik heb in de background opties van CSS ook zitten klooien met de position en attachment eigenschappen en ook met de andere repeatmogelijkheden maar dat heeft ook niet echt geholpen.
Hopelijk is mijn probleem een beetje duidelijk. Nog ff kort: de achtergrond wordt 1 keer laten zien, maar ik zie maar een heel klein gedeelte ervan (afhankelijk van de grootte van de lettertype in die frame), dat hoort niet echt zo te zijn denk ik.