Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Hoe belangerijk is lucht voor jou 
FF serieus...
Je pc heeft meestal een lekspanning ,beetje afhankelijk van de kwaliteit van je voeding, zonder aarde kan die spanning dus niet afgevoerd worden..
Met als gevolg dat je 0 volt ineens 50 volt is geworden ( bijvoorbeeld ) vind je pc niet echt prettig...
Je pc gaat aarde zoeken via je netwerkkaart of modem
Kan erg verkeerd gaan... of rare problemen veroorzaken..
Dus aarden die handel..
Verwarming is meestal een goeie aardbron.. kijk ff bij de ketel of daar ergens een aardklem op de leidingen zit..
als die er niet is plaats er dan ff een..
Suc6
FF serieus...
Je pc heeft meestal een lekspanning ,beetje afhankelijk van de kwaliteit van je voeding, zonder aarde kan die spanning dus niet afgevoerd worden..
Met als gevolg dat je 0 volt ineens 50 volt is geworden ( bijvoorbeeld ) vind je pc niet echt prettig...
Je pc gaat aarde zoeken via je netwerkkaart of modem
Kan erg verkeerd gaan... of rare problemen veroorzaken..
Dus aarden die handel..
Verwarming is meestal een goeie aardbron.. kijk ff bij de ketel of daar ergens een aardklem op de leidingen zit..
als die er niet is plaats er dan ff een..
Suc6
Er staat trouwens bij mij om het moment 94.6 v tussen de verwarming en de kast, vraag me af waar die stroom dan blijft.
Verlengsnoer is niet zo'n goed idee vanwege kabels door de gang ect.
Heeft iemand nog meer ervaring ofzo?
Verwijderd
Zou ik het eens gauw gaan zoeken/aanleggenOp zondag 14 oktober 2001 15:03 schreef leon1 het volgende:
ik heb geen aarde
Verwijderd
Aardklem op de radiator of verwarmingsbuis plaatsen,draadje naar je kast of stekkerblok.Op zondag 14 oktober 2001 15:10 schreef laupro het volgende:
Er staat trouwens bij mij om het moment 94.6 v tussen de verwarming en de kast, vraag me af waar die stroom dan blijft.
Boven bij de ketel ff kijken of er een aardklem zit,maar gezien dat je zo'n spanningsverschil hebt zal de verwarming wel geaard zijn..
Suc6
Kleine tip:
Overspanningsbeveiligingen werken NIET zonder aarde..
Die search ken ik nu wel, als je daar 1 woord in typt heb je meteen 500 resultaten 
Maar het gaat me er niet om hoe te aarden, want dat weet ik wel, maar of het belangrijk is, daar gaat het me om, ik denk van wel maar misschien zijn er mensen met andere 'gedachtengangen'.
Maar het gaat me er niet om hoe te aarden, want dat weet ik wel, maar of het belangrijk is, daar gaat het me om, ik denk van wel maar misschien zijn er mensen met andere 'gedachtengangen'.
[quote]Op zondag 14 oktober 2001 15:03 schreef MaStEr-D het volgende:
Kijk even in [topic=159653/1/25]
Kijk even in [topic=159653/1/25]
Kijk maar even goed, en gij zult vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()