van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
had je dit niet gewoon ff in dit topic kunnen posten? [topic=290932/1/100]
btw. Ik vin het ook zwaar kut dat Nederlandse competitie er opeens is uitgedondert... :(
Zal wel aan de licenties liggen
btw. Ik vin het ook zwaar kut dat Nederlandse competitie er opeens is uitgedondert... :(
Zal wel aan de licenties liggen
mja voortaan ff de topics wat beter doorlezen, zijn al tig fifa 2002 topics
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Dit las ik net op gamers.nl

Het zit de Nederlanse Fifafans niet mee in Fifa 2002. Nadat al eerder bekend was geworden dat de nederlanse competitie niet in de nieuwe Fifa zit, nu is op Soccer.Gamez.nl te lezen dat ook de namen van het Nederlands eftal ontbreken.
In een bijgaand screenshot is inderdaad te zien dat de spelers geen namen hebben maar No 3, No 6 of No 31 heten

Een flinke tegenvaller die de verkoop van Fifa 2002 in Nederland geen goed zal doen, al zullen fans snel een patch maken om deze fout recht te zetten.
bron: gamers.nl
Het zit de Nederlanse Fifafans niet mee in Fifa 2002. Nadat al eerder bekend was geworden dat de nederlanse competitie niet in de nieuwe Fifa zit, nu is op Soccer.Gamez.nl te lezen dat ook de namen van het Nederlands eftal ontbreken.
In een bijgaand screenshot is inderdaad te zien dat de spelers geen namen hebben maar No 3, No 6 of No 31 heten

Een flinke tegenvaller die de verkoop van Fifa 2002 in Nederland geen goed zal doen, al zullen fans snel een patch maken om deze fout recht te zetten.
bron: gamers.nl
Ik vind het echt erg
hoe kunnen ze dit nou doen?
de nederlandse competitie is misschien niet zo sterk meer, maar er spelen nog steeds 2 clubs mee in de championslegeau en als Ajax gewonnen had waren dat er 3 geweest
vraag me af hoe ze dat dan weer opgelost hebben?
fout echt fout
heb ook gezegd in de petitie dat ik fifa2002 niet koop zonder nederlandse competitie
btw vind het sowieso zwak dat je het nationale team er wel in doet maar zonder de bijbehorende namen.
ik heb echt zo uitgekeken naar deze titel en nou gebeurd dit
hoe kunnen ze dit nou doen?
de nederlandse competitie is misschien niet zo sterk meer, maar er spelen nog steeds 2 clubs mee in de championslegeau en als Ajax gewonnen had waren dat er 3 geweest
vraag me af hoe ze dat dan weer opgelost hebben?
fout echt fout
heb ook gezegd in de petitie dat ik fifa2002 niet koop zonder nederlandse competitie
btw vind het sowieso zwak dat je het nationale team er wel in doet maar zonder de bijbehorende namen.
ik heb echt zo uitgekeken naar deze titel en nou gebeurd dit

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Inderdaad erg stom, EA is stom bezig de laatste tijd...een alléén Nederlandstalige Black & White uitbrengen was ook al zo stom.
Maar goed, Fifa2002 had ik toch niet gekocht, ik speel graag goede voetbalspellen, en sinds 1999 is Fifa niet echt meer verbeterd...wat ook weer jammer is, ze waren op de goede weg.
Maar goed, Fifa2002 had ik toch niet gekocht, ik speel graag goede voetbalspellen, en sinds 1999 is Fifa niet echt meer verbeterd...wat ook weer jammer is, ze waren op de goede weg.
Ik hoop wel dat de gameplay wat moeilijker is dan zn voorganger.
Elke keer met 10-0 winnen is ook niet leuk.
Elke keer met 10-0 winnen is ook niet leuk.
Blender....
Misschien ligt het niet aan EA 
Schijnt dat de KNVB moeilijk heeft zitten doen
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Was toch in de vorige versie ook al zo?Op donderdag 18 oktober 2001 14:30 schreef Kezmanatic het volgende:
Misschien ligt het niet aan EA
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat slaat toch nergens op, de Israëlische competitie is ook niet al te sterk.Op donderdag 18 oktober 2001 12:04 schreef komaki het volgende:
Verwijderd
en de zwitserse is lekkerOp donderdag 18 oktober 2001 14:51 schreef Neo_2000 het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, de Israëlische competitie is ook niet al te sterk.
Hup downloaden die patch
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
[EA-Official mode]
Netherlands... Er.. isn't that a little state in Germany that didn't qualify for the World Cup...? Hm, well, we can do without that one. If they REALLY want to play with Dutch players they can choose the English/Italian/Spanish competition: all good players (that didn't make it to the WC...) are playing there anyway...
[/EA-Official mode]
Netherlands... Er.. isn't that a little state in Germany that didn't qualify for the World Cup...? Hm, well, we can do without that one. If they REALLY want to play with Dutch players they can choose the English/Italian/Spanish competition: all good players (that didn't make it to the WC...) are playing there anyway...
[/EA-Official mode]
Ik denk dat de KNVB niet mee heeft gewerkt. De nederlandse clubs zijn wel vertegenwoordigd in de europacups.
Het ligt aan KNVB
EA wil uiteraard NL comp erin zetten.. levert extra afzet op (dus pegels).
Pagina: 1