Toon posts:

USB probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn mobo 2 usb poorten zitten, op mijn beeldscherm zit een usb-hub met 4 poorten.
op mijn computer zitten in de twee poorten:
- usb-hub
- printer

in de de usb hub zit:
- webcam
- scanner
- toetsenbord
- muis

Het probleem is dat als ik print of scan de muis en het toetsenbord dan vastlopen. Als ik de webcam gebruik dan heb ik nergens last van, maar wel bij de printer en de scanner, dat is erg vervelend(elke keer opnieuw opstarten en zo), weet iemand hier een oplossing voor

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kan beter je webcam direct in je PC stoppen omdat dat ding stroom vreet. Moet je maar eens kijken bij configuratiescherm --> systeem --> apparaatbeheer --> USB controller --> eigenschappen algemene usb hub --> tabblad energie. Daar kan je zien hoeveel mA je webcam verbruikt.

They made me do it.

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02
ik heb aleen muis en webcam erop zitte..
maar.. mijn wmuis loopt vast als ik webcam gebruik ? ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 14:50 schreef Smoothy_ het volgende:
Je kan beter je webcam direct in je PC stoppen omdat dat ding stroom vreet. Moet je maar eens kijken bij configuratiescherm --> systeem --> apparaatbeheer --> USB controller --> eigenschappen algemene usb hub --> tabblad energie. Daar kan je zien hoeveel mA je webcam verbruikt.
Ik heb het uitgeprobeerd maar het maakt geen verschil, weet iemand anders nog een oplossing??

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een idee??

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08

TMV

IK zou de belangrijkste dingen voor het besturen van een pc (te weten: keyboard en rat) niet achter USB hangen. Hang ze gewoon achter de ps2 is mijn advies. Veel stabieler.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 17:50

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

webcam en printer enzo direct op de pc aansluiten, en de muis etc extern,
en voor alles de laatste drivers installeren.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1