Listing maken van je webspace

Pagina: 1
Acties:

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 11:03
Hoi,
Ik ben een Chello lid en als je files op je site hebt staan (in mijn geval http://members.chello.nl/g.nieuwland/ )
dan kan je die niet zien door alleen het genoemde adres in te typen. Chello zoekt naar een index.html en dan toont hij een internetpagina. als hij index.html niet vindt, dan komt er de melding dat er geen homepage is.
ik wil juist een lijst van files zien. bestaat er een tool waarmee je zo'n lijst makkelijk en snel kan aanmaken?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 12:33

Tim Schuhmacher

abasios

Denk niet dat dat gaat lukken. Dat is een instelling van hun servers daan.
Met php zou dat wel kunnen, maar dat ondersteund chello niet.

Misschien dat javascript nog zou kunnen, maar dat betwijfel ik

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
.htaccess? Mag zeker ook niet. Het is een beveiligingsinstelling, die in de meeste gevallen goed uitpakt maar soms wel eens irritant is.
bestaat er een tool [...]?
www.google.com.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 11:03
Op zondag 14 oktober 2001 14:37 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Denk niet dat dat gaat lukken. Dat is een instelling van hun servers daan.
Met php zou dat wel kunnen, maar dat ondersteund chello niet.

Misschien dat javascript nog zou kunnen, maar dat betwijfel ik
Ik bedoel eigenlijk het volgende:

Met ftp kan je de inhoud zien van de directory. Nu zoek ik dus een tooltje, dat die inhoud simpel omzet naar een html-filetje. Dus het wordt gewoon een verzameling links.
Ik heb geen verstand van .htaccess enzo. Ik kan wat ik wil wel met de hand doen, maar daar heb ik geen zin in!
:)

(En plzz houd op met doorverwijzen naar Google :(, dat slaat nergens op. Dit is toch een forum??? Als er hier een antwoord komt, dan is dat bv. ook handig voor tokomstige bezoekers! Immers, zonder de topics heb je niks aan de search!
:) )