Toon posts:

[frontpage] flame?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AMD kent een behoorlijke cultgroep van aanhangers onder Linux gebruikers, die op hun beurt een substantiële 0,000000001% van de markt voor desktop operating systems uitmaken wereldwijd
Dat beschouw ik als een flame, wijzigen s.v.p. :( Van tw.net verwacht ik een professionelere houding ten aanzien van berichten op de frontpage :(

Het is:
A) niet waar, volgens de meeste metingen zit linux op de desktop rond de 5-10%
B) klinkt verschrikkelijk denigrerend naar linux als desktop-OS

[edit]
hier dus: http://www.tweakers.net/nieuws/18847?t=1003060174&

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeetje, da's insectenneuken hoor... d'r staat toch substantieel, wat nog altijd 'een aanzienlijk (aan)deel' betekent.

Gewoon een geintje dus.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 14:34 schreef wildhagen het volgende:
Jeetje, da's insectenneuken hoor... d'r staat toch substantieel, wat nog altijd 'een aanzienlijk (aan)deel' betekent.

Gewoon een geintje dus.
een verschrikkelijk denigrerend geintje die ik en velen met mij niet zullen kunnen waarderen :(

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 14:31 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als een flame, wijzigen s.v.p. :( Van tw.net verwacht ik een professionelere houding ten aanzien van berichten op de frontpage :(

Het is:
A) niet waar, volgens de meeste metingen zit linux op de desktop rond de 5-10%
B) klinkt verschrikkelijk denigrerend naar linux als desktop-OS

[edit]
hier dus: http://www.tweakers.net/nieuws/18847?t=1003060174&
5 - 10% :? Tuurlijk...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 14 oktober 2001 14:38 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

een verschrikkelijk denigrerend geintje die ik en velen met mij niet zullen kunnen waarderen :(
Life is hard, take it or leave it... ik vind het wel grappig, en d'r zit nog een kern van waarheid in ook imho.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

hehe ik vind m wel humor :D

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

"Thanks to our new PR rating for market share statistics, AMD now has 105 per cent of the world market for CPUs, leaving Intel with a paltry 80 per cent."
mijn dag is geslaagd :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 14:39 schreef wildhagen het volgende:
Life is hard, take it or leave it...
Als jij deze wijsheden nou eens binnen hun context hield dan zou deze discussie al een stuk zinniger verlopen...
ik vind het wel grappig, en d'r zit nog een kern van waarheid in ook imho.
Dat er geen kern van waarheid in zit zei ik net al. en als ik zeg dat een of ander persoon een Adolf Hitler-figuur is (als grapje) dan zal men dat ook niet waarderen (getuige het aantal bans op GoT de afgelopen tijd en de redenen daarvoor). Flames horen niet, zeker niet binnenin een nieuwsbericht op de frontpage.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 14 oktober 2001 15:07 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

Dat er geen kern van waarheid in zit zei ik net al. en als ik zeg dat een of ander persoon een Adolf Hitler-figuur is (als grapje) dan zal men dat ook niet waarderen (getuige het aantal bans op GoT de afgelopen tijd en de redenen daarvoor). Flames horen niet, zeker niet binnenin een nieuwsbericht op de frontpage.
Klopt, flames horen niet in een nieuwsbericht op de FP. Gelukkig is dat ook niet gebeurt, want dit is overduidelijk een geintje van de newsposter (of newssubmitter, dat weet ik niet). En daar is niks mis mee, vind ik.

Virussen? Scan ze hier!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
T.net heeft het niet eens zelf bedacht, het komt van The Inquirer. Beetje overdreven, ik vind hem wel goed.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Over zulke dingen kan ik me nou echt niet druk maken :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Flames op GoT kan je niet vergelijken met de FP.
Deze koppeling wordt volkomen onterecht gemaakt.

De FP heeft een eigen lijn, eigen controle en andere verantwoordelijkheden.
De standaarden die de GoTcrew hanteert voor GoT kan je niet automatisch vertalen naar de FP, zeker niet als leidraad voor nieuwsposters.

Daarbij, het is geen flame. Kan je over discusseren mbv het grijze gebied, maar op de FP gelden volkomen andere grijze gebieden.
Pagina: 1