ik denk toch eerder 6 of 7 hoorOp zondag 14 oktober 2001 14:32 schreef _sNaRs_ het volgende:
Ongeveer 5 moeilijk
nee ff serieus wat bedoel je nou?
een afgesloten WC-systeem of eentje die ergens in zit?
The devil is in the details.
Net moeilijk, op het waterkoeling forum hebben we er een draad over gehad. Even zoeken op "inline en "vullen" en je hebt hem.
Taalkundig gezien is dit onmogelijk! 
Maar ik denk dat je een soort sluis moet maken die je vult en dan dicht doet en daarna 'leegt' in het systeem.
Maar ik denk dat je een soort sluis moet maken die je vult en dan dicht doet en daarna 'leegt' in het systeem.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Swiftech heeft hier een systeem voor van iets van 60 piek. Te koop bij OC-Shop. Het heet geloof ik het "fill en bleed system".
Suc6.
Suc6.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Kzag het. Maar volgens mij is dit ook wel zelf te maken. En dan moet je dat natuurlijk doen als echt tweakerOp zondag 14 oktober 2001 15:07 schreef TD-DMZ het volgende:
Swiftech heeft hier een systeem voor van iets van 60 piek. Te koop bij OC-Shop. Het heet geloof ik het "fill en bleed system".
Suc6.
Wat gaat ut weer errug ontopic, iemand vraagt iets over een gesloten systeem en jullie beginnen over afkortingen
(NFI btw)
Tuurlijk, twee T stukken (of een) dat je in de tuin gebruikt ofzow... Zowiets waar je kan kiezen of ik een bocht maakt of ie doorloopt. Of, zo'n kraan voor ut water af te sluiten:
maar dat dan in kombo met een T stuk dat ALTIJD open staat. Als de hendel NIET in de richting van de pijp staat, dan laat hij geen water door en stroomt het water door het T stuk. Indien niet, valt het water door de pijp. Sim-pel
Dan moet je wel zien dat het in zo'n opstelling staat dat het pijpje meer naar onder staat gericht dan de de "gewone" stand, anders gaat er niet veel/geen water door de pijp, maar gewoon verder zoals normaal, maar dat lijkt me logisch.
[
Tuurlijk, twee T stukken (of een) dat je in de tuin gebruikt ofzow... Zowiets waar je kan kiezen of ik een bocht maakt of ie doorloopt. Of, zo'n kraan voor ut water af te sluiten:
code:
1
2
3
4
5
6
| | |
| |
/ !! \ | = Pijp
\ !! / ! = Hendel
|!!|
| | |
maar dat dan in kombo met een T stuk dat ALTIJD open staat. Als de hendel NIET in de richting van de pijp staat, dan laat hij geen water door en stroomt het water door het T stuk. Indien niet, valt het water door de pijp. Sim-pel
Dan moet je wel zien dat het in zo'n opstelling staat dat het pijpje meer naar onder staat gericht dan de de "gewone" stand, anders gaat er niet veel/geen water door de pijp, maar gewoon verder zoals normaal, maar dat lijkt me logisch.
[
Maar met het hierboven beschrevn systeem hou je vrij lange slangen over. Het water door de beschreven T-splitsing gooien is lastiger, je bent ongeveer een half uur bezig, en moet de pomp dan nog zeker 2 uur laten lopen, maar kost verder weinig moeite.
Pagina: 1