Verwijderd
Persoonlijke voorkeur op dit moment:
IBM
Waarom
-zeer stil en snel
-prijskaartje tov concurrentie
-goede RMA-procedure van IBM (bij een defecte HDD)
IBM
Waarom
-zeer stil en snel
waarom niet de nieuwe Maxtor? misschien is die wel nog sneller, het is de eerste high end drive die Maxtor samen heeft ontwikkelt met Quantum (overgenomen door Maxtor) dus kan het alleen maar goed zijn denk ik
Verwijderd
Ik heb zelf een 9.1 wd expert 7200rpm ata 66 en een maxtor 30gig 7200rpm ata 66 en die doen het allebei als een speer! 
zag toevallig gisteren in een review die volgens mij hier gewoon op tweakers stond dat de ibm 60gxp serie ook erg goed is.
dus keuze genoeg volgens mij. Ik denk dat het allemaal geen donder scheelt als welke je kiest scheelt allemaal maar een heel klein beetje.
zou zeggen lees eens wat roundups dan is je keuze snel gemaakt denk ik
zag toevallig gisteren in een review die volgens mij hier gewoon op tweakers stond dat de ibm 60gxp serie ook erg goed is.
dus keuze genoeg volgens mij. Ik denk dat het allemaal geen donder scheelt als welke je kiest scheelt allemaal maar een heel klein beetje.
zou zeggen lees eens wat roundups dan is je keuze snel gemaakt denk ik
Verwijderd
ik denk dat het allemaal geen bout uitmaakt welk merk je neemt
er zit natuurlijk wel een verschil tussen ata 100 en ata 66 dit zal je wel merken maar merk echt niet hoor
als die maar lang meegaat
er zit natuurlijk wel een verschil tussen ata 100 en ata 66 dit zal je wel merken maar merk echt niet hoor
als die maar lang meegaat
Zelf heb ik een maxtor, hij is wel stil. ook heb ik een ibm, die was ook wel stil, ja had ook nog een WD, die was eigenlijk ook wel stil.Op zondag 14 oktober 2001 13:56 schreef Maverickje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe HD, 40 gig en 7200 rmp, maar ik twijfel tussen Western Digital en IBM, wat is nou de beste keus?
Nee, ff zonder gein, volgens mij maakt het bijna niet meer uit van welk merk je een HD koopt, de ene is iets stiller dan de andere, maar die is weer sneller.
Kijk gewoon goed naar reviews en testen van die HD en ook naar de prijs
koop de gxp60 serie van ibm ik heb hem ook en je hoort hem helemaal nooit en is zeer FAST
Absoluut geen IBM Apple heeft deze geleverd in haar powermac G4's zowel als 20 en 40 GB.
Je wilt niet weten hoevaak ik die dingen moet vervangen, en wat leverd apple nu MAXTOR doet compaq trouwens ook.
Maar je mag het van mij zelf weten
Je wilt niet weten hoevaak ik die dingen moet vervangen, en wat leverd apple nu MAXTOR doet compaq trouwens ook.
Maar je mag het van mij zelf weten
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Mijn IBM 75gxp 75gb had ook al binnen een maand bad sectors
Helemaal met je eens, en ik voeg toe: Ik koop liever Maxtor dan IBM dan pas wd.Op zondag 14 oktober 2001 14:08 schreef who_am_i het volgende:
Persoonlijke voorkeur op dit moment:
IBM
Waarom
-zeer stil en snel
Maxtor wilt nog wel eens warm(er) worden, dan de ibm,
maar tussen ibm en wd, IBM!
http://mrfloris.com
wd, een van de weinige schijven waar ik nog nooit problemen mee gehad heb.
Pagina: 1