Dit plaatje kom ik altijd tegen als we het hebben over overklokken, maar ik kan dit venster niet krijgen? Moet je dat ook apart instaleren? Hoe?

Mijn Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe loopt gewoon met Det. drivers. Maar nergens kan ik het vinden.Op zondag 14 oktober 2001 13:46 schreef Sir_Killalot het volgende:
Dit zit als het goed is gewoon bij je standaard vid. drivers, en zeker bij de Det. drivers !
Zie je wel, hoe doe ik dat?Op zondag 14 oktober 2001 13:50 schreef gve het volgende:
je moet het ff activeren met coolbits.reg
Verwijderd
Ik heb dezelfde kaart, en met de 21.83 drivers voor Win2k/XP in WinXP krijg ik gewoon die overklok tab, ik gebruik het alleen nietOp zondag 14 oktober 2001 13:48 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Mijn Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe loopt gewoon met Det. drivers. Maar nergens kan ik het vinden.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
mail het anders ff want ik heb geen MsN en ook geen IcQ.Op zondag 14 oktober 2001 13:54 schreef gve het volgende:
contact me op icq, dan stuur ik wel ff het bestandje, daarop dubbelklikken en toevoegen aan je register
Verwijderd
Of geef ff je mailadresOp zondag 14 oktober 2001 13:54 schreef gve het volgende:
contact me op icq, dan stuur ik wel ff het bestandje, daarop dubbelklikken en toevoegen aan je register
reg.directory ' surfen 'Op zondag 14 oktober 2001 14:00 schreef eddepet het volgende:
hmmm gewoon bij run... regedit intype
dan naar die reg.directory 'surfen' en dan kopiepasta
n00b taal genoeg ?
HmmmOp zondag 14 oktober 2001 14:05 schreef ExiRana het volgende:
[..]
reg.directory ' surfen '
Check je mail.Op zondag 14 oktober 2001 14:14 schreef gve het volgende:
I give up.
Mail me maar op gve@hotmail.com
Kijk, dat had ik nou nodig, bedankt!Op zondag 14 oktober 2001 15:19 schreef ReseT het volgende:
http://www.g256.com/files/reg/coolbits.reg
tada!
Weet niet of het voor win2k of win9x is
Oke, mag wel gesloten worden.Op zondag 14 oktober 2001 15:41 schreef eddepet het volgende:
Kewl, weer iemand blij
En een nieuwe string? rechtermuisknop op het veld waar je de string wilt plaatsen en kiezen voor new > string