"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Probeer het zelf te maken, zo moeilijk is het niet 
Ik denk dat Nielsonline ook al een XML versie heeft.
Ik denk dat Nielsonline ook al een XML versie heeft.
Ik kan het zelf maken, maar dan moet ik dus bij elke aanvraag van die XML die pagina strippen. Of een cronjob die om de zoveel minuten (seconden?) die XML ververst.
Lijkt me niet echt de ideale oplossing omdat die Active Topics toch steeds anders is.
Lijkt me niet echt de ideale oplossing omdat die Active Topics toch steeds anders is.
Verwijderd
Een regex doet wonderenjelmervos: Ik kan het zelf maken, maar dan moet ik dus bij elke aanvraag van die XML die pagina strippen.
En de XML versie zou niet telkens anders zijn?Of een cronjob die om de zoveel minuten (seconden?) die XML ververst. Lijkt me niet echt de ideale oplossing omdat die Active Topics toch steeds anders is.
(De JavaScript die je moet filteren is denk ik wel constant dus dat zal het probleem niet zijn.)
Dat snap ik.Op zondag 14 oktober 2001 14:44 schreef Arien het volgende:
[..]
Een regex doet wonderen
[..]
Ik bedoel dat ik bij elke aanvraag voor die XML die Active Topics op GoT moet strippen. Worden het veel aanvragen dan ben ik bang dat mijn PHP server het niet meer trekt.En de XML versie zou niet telkens anders zijn?
(De JavaScript die je moet filteren is denk ik wel constant dus dat zal het probleem niet zijn.)
Verwijderd
Per minuut cachen?jelmervos: Ik bedoel dat ik bij elke aanvraag voor die XML die Active Topics op GoT moet strippen. Worden het veel aanvragen dan ben ik bang dat mijn PHP server het niet meer trekt.
Cronjob dus, dan doe ik dat maar denk ik. Heb ik ook weer es wat te doen.Op zondag 14 oktober 2001 15:07 schreef Arien het volgende:
[..]
Per minuut cachen?
Helaas loop je dan wel maximaal een minuut achter, maar dat is niet anders.
ahhh, nooit meer de first post award voor jou dan ;-)
Pagina: 1