Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerk kaart LED MOD

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Euh, zojuist heb ik gewoon het ledje van men NIC afgeknipt en er de led van men Aopen aan gehangen. Leuk, alles werkt maar die led is groter en geeft dus minder licht dan normaal... hoe verhelp ik dit?

Verwijderd

vette mod!! >:)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Nog even een voltage mod toepassen op je NIC >:)

• Foxfire
  • Laatst online: 26-11 21:45
Of via een printrelaistje werken. Zet dit op de aansluitingen op je nic, en gebruik het contact en externe spanning om je caseLED te schakelen

Dat dan weer wel......

• poing
  • Niet online
Vette mod? Raad het iedereen aan, is een heel leuk zicht & op 2 minutjes gedaan :-)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:43 schreef poing het volgende:
Vette mod? Raad het iedereen aan, is een heel leuk zicht & op 2 minutjes gedaan :-)
Wat zeg ik dan verkeerd? :9

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

pic? issie mooi blauw? :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-11 22:33
Tis nog mooier om hem door te verlengen naar voren. Met een glasvezelkabeltje ofzo.

Verwijderd

voor een paar cent heb je een ander ledje wat meer licht geeft bij een lage stroomsterkte ..

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 14:21 schreef ajampaniki het volgende:
Tis nog mooier om hem door te verlengen naar voren. Met een glasvezelkabeltje ofzo.
Huh? Dat heeft ie toch gedaan ofnie? Met een gewoon kabeltje neem ik aan?
Pic!!!!!!!!!!!!! :)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Pictúres! Graag!

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:24
hmmm.... is idd wel een kewle mod

* Bramster denkt eraan om ook zijn powerledje in een netwerkkaart ledje te veranderen

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:14 schreef poing het volgende:
...maar die led is groter en geeft dus minder licht dan normaal... hoe verhelp ik dit?
Dit is mogelijk door een transistor als schakelaar te gebruiken. Volgens mij moest je een weerstandje tussen kant + van netwerkledjestroomvoorziening en collector zetten, vervolgens emmitor naar kant -, daarna schakel je de voeding via basis naar emittor, zo door naar ledje aan de voorkant en weer terug naar voeding. Kweet niet zeker of het zo was, mischien iemand anders???

Verwijderd

bufferen, ff een 74hc04 iceetje eraan (inverter) en dus 2x een inverter achter elkaar zette.

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:43 schreef Foxfire het volgende:
Of via een printrelaistje werken. Zet dit op de aansluitingen op je nic, en gebruik het contact en externe spanning om je caseLED te schakelen
Hahaha dan heb je een stille PC hoor je de hele tijd van dat klotegeklik :?

Verwijderd

Lijkt me ook te traag, via een relais

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

gewoon de weerstand die voor het ledje zit verlagen, waarmee je rekeing moet houden dat een normale led ongeveer 10mA trekt

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:46

Epsilon

Op zondag 14 oktober 2001 18:52 schreef white_panther het volgende:
gewoon de weerstand die voor het ledje zit verlagen, waarmee je rekeing moet houden dat een normale led ongeveer 10mA trekt
daar gaat het dus al fout want een ledje (2,5v dan wel) trekt 20mA tot 25mA

moet je ff meten wat het voltage is dat dat ledje gegeten heeft, dan weet je of het een 2,5v of een 5v ledje is

• poing
  • Niet online
Sorry voor de late reactie, hij hangt van voor en is blauw. Heb ook geen webcam maar doe het even zelf, heeft me 5 minutjes in beslag genomen. Wees gerust, die dingen kunnen wel wat verdragen :-)

Verwijderd

Met een optocouplertje kan je makkelijk een wat feller LEDje aansluiten, zt je er nog een A/D convertertje tussen met een condensatortje, heb je ook nog een network-load-meet-thingie :9

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

He, goed idee. :)
Laat ik mijn ledjes ook maar es naar voren halen.
Maar dan doe ik ook die 10/100Mbit ledjes.
Dat heeft natuurlijk gen nut, maar het heeft wel een hoog pats-gehalte. :9 :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Ledje in je case front...

check mijn pics van mijn mod op:

http://home.12move.nl/~sh145252

de led zit naast de tempsensor,

O JA LET OP : de server is retetraag, het kan ff duren voordat de foto`s zijn geladen, kwaliteit is crap doordat de pic`s met een webcam zijn genomen.

Verwijderd

ik heb de 2 groene leds vervangen door een rode en een blauwe, dus wel gewoon nog aan de achterkant

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 13:59 schreef doehetzelver het volgende:
Ledje in je case front...

check mijn pics van mijn mod op:

http://home.12move.nl/~sh145252

de led zit naast de tempsensor,

O JA LET OP : de server is retetraag, het kan ff duren voordat de foto`s zijn geladen, kwaliteit is crap doordat de pic`s met een webcam zijn genomen.
zit er wel vetuit

jammer dat d foto zo brak zijn

Verwijderd

Mjaaaaaaaa, die brakke foto`s , daar komt verandering in.

M`n broertje heeft een digicam dus die moet binnenkort maar ff langskomen om pic`s te nemen, dan zet ik die wel op de site.

Aan de radiator wordt vanavond begonnen, gisteravond na 2 uur klooien ff het reservoir gecheckt want de temperatuur meter gaf 45`c aan op de processor.

Blijkt m`n reservoir dik op de 40`c te zitten, tikje warm dus........
Pagina: 1