ben je ingelogd?Op zondag 14 oktober 2001 12:38 schreef BlueAngelGoT het volgende:
De huiskamer is opeens bij mij weg! Hoe kan dit? Plz help me. Niet dat ik er veel deed though.
Hoe kan je dan posten, als je NIET ben ingelogtOp zondag 14 oktober 2001 12:40 schreef woutf het volgende:
[..]
ben je ingelogd?
They made me do it.
Verwijderd
heel simpel als je een berichtje post niet aankruisen van onthoud mijn wachtwoord. Dan word je niet ingelogt volgens mij.Op zondag 14 oktober 2001 12:41 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dan posten, als je NIET ben ingelogt![]()
Ik heb een ban vanwege dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/290851/
Is dat dat topic, waarbij zoveel mogelijk postings achter elkaar moest plaatsen! Nou...hierbij mijn excuses, want ik wist niet dat dit niet mocht. De HK is sowieso een spamplek en had die vrijdagavond niks te doen!
Is dat dat topic, waarbij zoveel mogelijk postings achter elkaar moest plaatsen! Nou...hierbij mijn excuses, want ik wist niet dat dit niet mocht. De HK is sowieso een spamplek en had die vrijdagavond niks te doen!
Fout. Niet dus.De HK is sowieso een spamplek
En wat je daar deed was ook zwaar asociaal natuurlijk, net als Molybdenum en VipTweak.
Virussen? Scan ze hier!
AmenOp zondag 14 oktober 2001 12:46 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Fout. Niet dus.
En wat je daar deed was ook zwaar asociaal natuurlijk, net als Molybdenum en VipTweak.
Bericht hierboven
wildhagen slaat de spijker op de kop. In de HK mag bijna alles, maar je kúnt het te bont maken!
Verwijderd
wanneer kom je eigenlijk in de huiskamer
bij 150 techposts hoorde ik...
ik zit nu op 150 maar techpost kan ik nog wel ff bezig zijn
ik zit nu op 150 maar techpost kan ik nog wel ff bezig zijn
Idd, bij 150 techposts en 60 dagen of langer geregistreerd. Succes!wanneer kom je eigenlijk in de huiskamer
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
vraagje..
om eerlijk te zijn heb ik van veel dingen die hier niet besproken worden niet zo veel verstand..kijk website bouwen met flash lukt me nog wel...maar wanneer is iets een techpost
om eerlijk te zijn heb ik van veel dingen die hier niet besproken worden niet zo veel verstand..kijk website bouwen met flash lukt me nog wel...maar wanneer is iets een techpost
Elke post in de technische fora is een techpost. Niet-technische fora zijn Wetenschap en Levensbeschouwing, Stuffis Generals, Nieuws/Sport/TV/Muziek, Amerika onder Vuur, Lieve Adjes en Stoute Usertjes. Posts in die fora tellen dus NIET mee voor je techposts, de posts in ALLE andere fora wel.maar wanneer is iets een techpost
Ik weet niet of TMF (Tweakers Moderete Forum) wél als techposts worden gezien...
Virussen? Scan ze hier!
Ach PersistantEleganto ik heb al > 250 post maar daar zit ook niet veel tp in zitten.
Dat komt als je wat ouder bent leer je meer van de jongeren op it en pc gebied dan dat je wat te bieden hebt.
Gebruik voorlopig de search en herhaal zo hier en daar wat anderen al eens eerder gezegd hebben.
Dat komt als je wat ouder bent leer je meer van de jongeren op it en pc gebied dan dat je wat te bieden hebt.
Gebruik voorlopig de search en herhaal zo hier en daar wat anderen al eens eerder gezegd hebben.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
Ja idd
Ik heb alleen in het begin een beetje lopen kutten, dacht dat het een relforum was..(inmiddels weet ik wel beter met enkele uitzonderingen daargelaten) Volgens Löss (ook huiskamer en vriend van me) moet je toestemming krijgen na die 150 post om tot die huiskamer toe te treden
kan ik wel vergeten dus...
Ik heb alleen in het begin een beetje lopen kutten, dacht dat het een relforum was..(inmiddels weet ik wel beter met enkele uitzonderingen daargelaten) Volgens Löss (ook huiskamer en vriend van me) moet je toestemming krijgen na die 150 post om tot die huiskamer toe te treden
Nee hoor, dat klopt niet. Bij 150 techposts, en langer dan 60 dagen geregistreerd, heb je gewoon toegang. Wél kan de toegang tot de Huiskamer worden ontzegd, als je je té vaak of té ernstig misdraagt.Volgens Löss (ook huiskamer en vriend van me) moet je toestemming krijgen na die 150 post om tot die huiskamer toe te treden
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1