Hij zakt nog niet echt in prijs...Op woensdag 17 oktober 2001 23:04 schreef ken het volgende:
bij mycom voor 475,- dacht ik
Is ie ook al ergens anders verkijgbaar?
Dacht jij dat de prijs flink omlaag zou gaan in een paar dagenOp maandag 22 oktober 2001 20:13 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Hij zakt nog niet echt in prijs...
Is ie ook al ergens anders verkijgbaar?
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Eh, ja nee, daar heb ik idd lekkere verhalen over gehoord! Nee hoor, heb nog nooit van een kapotte maxtor gehoord... (1x een 540X maar die was toen net een week uit).Op maandag 22 oktober 2001 20:57 schreef Cutebritney het volgende:
neem toch lekker IBm
ruled veel meer
Nou niet flink, maar een tientje ofzo.Op maandag 22 oktober 2001 21:35 schreef ken het volgende:
[..]
Dacht jij dat de prijs flink omlaag zou gaan in een paar dagen
Maar weten jullie nog een winkel?
Verwijderd
[edit] hmmm geen D740X nog.. maarja... 't was te proberenOp maandag 22 oktober 2001 22:45 schreef TheIceCoMan het volgende:
www.allprice.nl
[edit2] getver verkeerde knopje...
beter dan niksOp maandag 22 oktober 2001 21:59 schreef banaan-X het volgende:
Nou niet flink, maar een tientje ofzo.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Idd, maar dat is dus niet zo, hij kost nog steeds 475,- terwijl de Dmax60+ inmiddels nog maar 419,- kost... Ga je toch weer twijfelen, dus vandaar dat ik me afvroeg if ie niet al ergens anders verkrijgbaar is.Op maandag 22 oktober 2001 22:47 schreef ken het volgende:
[..]
beter dan niks
www.venemacomputers.nl
ze hebben de 20, 40, 60, en 80, gig schijven
het nummer D740X wordt niet genoemd, maar ik heb gemaild, en naar het model gevraagd, en het zijn idd D740X'en
(is ook het enige model van maxtor met 7200rpm en ATA 133)
60 G kost 443,06
80 G kost 599,00
het nummer D740X wordt niet genoemd, maar ik heb gemaild, en naar het model gevraagd, en het zijn idd D740X'en
60 G kost 443,06
80 G kost 599,00
"Ik moet een nieuwe gitaar." - "Hoezo? Is je oude stuk?" - "Nee, die ligt in de poep." - "Alweer?" - "Nog steeds."
Wel jammer dat Venema niet zo'n goede naam heeft in de /etc...Op dinsdag 23 oktober 2001 11:53 schreef Ampie het volgende:
www.venemacomputers.nl
60 G kost 443,06
80 G kost 599,00
Heb Mycom net even gebeld, maar ze verkopen de "ball bearing", dus niet het "fluid" exemplaar...Op woensdag 17 oktober 2001 23:04 schreef ken het volgende:
bij mycom voor 475,- dacht ik
Volgens mij is dat fluid toch wat betrouwbaarder... Weer verder zoeken...:(
Nou Mycom dus niet. En Venema zou de leverancier bellen welk type ze hebben, maar daar heb ik nog niets van gehoord... Dus als ze hem hebben weet ik nog niet of ik wel met hun in zee ga, als ik zo lang moet wachten...Op dinsdag 23 oktober 2001 17:55 schreef ken het volgende:
Als je weet waar je die fluid versie kan kopen moet je het maar zeggen
Ik wil er namelijk 1 hebben
Maar waarom staat de 60GB ook niet in de Pricewatch?? Heb m gisteren geprobeerd toe te voegen, maar dat lukt niet.
Iemand deze HD al ergens anders gezien??
Nog maar eens omhoog trappen 
Niemand al een fluid D740X gezien ergens?
Niemand al een fluid D740X gezien ergens?
Ja, gewoon "ball bearing", waar HD's al 20 jaar hun techniek op vertrouwens.......Op dinsdag 23 oktober 2001 22:51 schreef Dtwelve het volgende:
wat wil die fluid zeggen?
is er ook nog iets anders dan die 'fluid'?
De typenummers met xxxxxLx hebben fluid, met xxxxxJx zijn ball bearing.
En wij zoeken dus de xxxxxLx ....
Verwijderd
right, zo gewoon is het voor mij niet. ik hoor het nu pas voor het eerst. is er een URL ofzo met uitleg hierover?Op dinsdag 23 oktober 2001 22:54 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Ja, gewoon "ball bearing", waar HD's al 20 jaar hun techniek op vertrouwens.......
De typenummers met xxxxxLx hebben fluid, met xxxxxJx zijn ball bearing.
En wij zoeken dus de xxxxxLx ....
Uhh, bij Maxtor zelf misschien?Op woensdag 24 oktober 2001 00:04 schreef Dtwelve het volgende:
[..]
right, zo gewoon is het voor mij niet. ik hoor het nu pas voor het eerst. is er een URL ofzo met uitleg hierover?
http://www.maxtor.com/products/diamondmax/diamondmaxplus/default.htm#D740X
*Note
"L" denotes Fluid Dynamic Bearing Motors
ah mooi, alleen zouden ze ff verschil moeten maken tussen de fluid en de ball. Misschien ff mailje sturen?Op woensdag 24 oktober 2001 08:12 schreef Canard het volgende:
[..]
nu staat ie d'r wel in...
Verwijderd
Hmmm ik heb nog zo'n ding besteld..
Nu weet ik dus niet of het een FLUID of een BALL variant is!
Zal wel Ball zijn, waar heb je m gekocht?Op woensdag 24 oktober 2001 11:10 schreef MeKnowHow het volgende:
Hmmm ik heb nog zo'n ding besteld..
Die leverancier die al in de Pricewatch instond is trouwens wel duur!
Verwijderd
Nou het blijkt dus een BALL BEARING uitvoering te zijn...
Maar ja nu denk ik zo van: SO WHAT'S THE BIG FUCKING DEAL BITCH? (Southpark)
DIAMONDMAXPLUS 740DX 60GB 6L060J3 ATA-133 voor f 499,-
Daar kan ik wel een tijdje mee door denk ik
Denkt t ook wel, de minimale levensduur moet 5 jaar zijn volgens maxtor. Maar je had m bij Venema voor 443,- kunnen krijgenOp woensdag 24 oktober 2001 11:15 schreef MeKnowHow het volgende:
Nou het blijkt dus een BALL BEARING uitvoering te zijn...
Dit is de 'ball' versieOp woensdag 24 oktober 2001 11:34 schreef banaan-X het volgende:
Net ff Van Gils Computersystemen gebeld, maar daar zijn op het moment geen technische mensen aanwezig die weten of het de ball of fluid is, kan ze na 15:30 weer bellen... Overigens is ie al wel goedkoper geworden
Groeten,
Bas van Gils
He, das ook wat mooisOp woensdag 24 oktober 2001 12:24 schreef Canard het volgende:
[..]
Dit is de 'ball' versie
Groeten,
Bas van Gils
Kunnen jullie ook aan de fluid versie komen? Is zeker ook wat duurder om in te kopen?
Ok, dat is mooi. Zouden jullie een mailje naar me kunnen sturen als die L er is? (zie mijn profiel voor adres). Bedankt.Op woensdag 24 oktober 2001 12:42 schreef Canard het volgende:
Op het moment kunnen wij de 'L' nog niet leveren... ik hou het wel in de gaten.
Als er een andere winkel is die hem al heeft hoor ik het echter wel graag...
En toen had Exile ook een 60GB exemplaar van de D740X, en raadt eens: ze hebben de fluid versie! En ze zijn ook nog eens de goedkoopste in de pricewatch. 
Maar ik wacht denk ik maar tot de HCC, de vakantie is toch bijna afgelopen...
Maar ik wacht denk ik maar tot de HCC, de vakantie is toch bijna afgelopen...
Pagina: 1