Ik heb 2 Hd's 2 branders, cdrom en hd op primary en cdrom en hd op secundairy, en dan nero als fikken, zodat lukken?
je kan wel 2 dezelfde cd's fikken met 1 HD en 2 fikkers maar of je twee verschillende cd's van verschillende hd kan fikken? (met nero dat is)
probeer het eens met twee verschillende brandproggies naast elkaar en dan in simulatie mode, vern**k je ook geen cd's.
probeer het eens met twee verschillende brandproggies naast elkaar en dan in simulatie mode, vern**k je ook geen cd's.
no comment
idd probeer het eens zal ik zeggen..(heb geen 2 branders, anders had ik het wel voor je geprobeerd)..
Heeejj Ja is een goed idee!!
Ik ga het eens proberen!!
TNX Mate
Ik ga het eens proberen!!
TNX Mate
ja het kan. Ik heb yamaha scsi writer en lite on ide writer. En soms fik ik in de ene tegen 6x een cd en de andere 12x.
Dus zorgen dat je gfenoeg ram hebt en nero twee maal opstarten. wel opletten wat je doet In de tweede nero uw andere brander kiezen he.
Dus zorgen dat je gfenoeg ram hebt en nero twee maal opstarten. wel opletten wat je doet In de tweede nero uw andere brander kiezen he.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik hoop wel dat ik genoeg ram heb 3*128Mb moet otch wel genoeg zijn? 
Ik ga het strax lekkker eens proberen!!!
Als alles een beetje mee wil werken
Groetjes IJsbeer
Ik ga het strax lekkker eens proberen!!!
Als alles een beetje mee wil werken
Groetjes IJsbeer
Pagina: 1