Verwijderd
Op zich wel netjes, maar een beetje standaard teksttype. Ook wil ik nog wel eens struikelen over die naam...Op zondag 14 oktober 2001 12:27 schreef GODZILLA2001 het volgende:
En wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
lol ja het komt iig op de voorkant van een page te staan :PP hehehe logo is meer kleiner You meanOp zondag 14 oktober 2001 12:32 schreef 2 het volgende:
Maar dit is toch geen logo? Meer een soort collage ofzo.
Oke oke verwoording is anders maar you know what i mean
1. het is geen logo
2. ik vind hem niet mooi
kep ff geen zin om dat te onderbouwen, misschien vanavond
2. ik vind hem niet mooi
Ik zou er een achtergrond in maken, of iig dat vele wit tussen de plaatjes wegwerken...
verder nog iets leuks doen met die saaie letters
verder nog iets leuks doen met die saaie letters
Verwijderd
LOLOp zondag 14 oktober 2001 12:39 schreef nelis het volgende:
1. het is geen logo
2. ik vind hem niet mooi
maar je heb gelijk, dis n banner
Verwijderd
is idd geen logo maar een paar plaatjes met een tekst erover (banner zou ik het niet willen noemen want zon biagass banner heb ik liever niet boven GoT staan
)
overigens is hij qua bestandsgrootte ook erg big, hij laadde behoorlijk sloom, kben weliswaar een casema gedupeerde maar toch, wij zijn ook maar mensen
hehe
een logo is niet per se kleiner (in dit geval wel hehe)
, duidelijk herkenbaar, en in CMYK modus in evengoede kwaliteit voor drukwerk...dus liefst niet teveel kleuren/verloopshit etc.
en de naam ligt me ook niet lekker op me tong nee, stotteraars zullen er niet blij mee zijn
misschien is een iets kortere naam beter, afkorting evt....
overigens is hij qua bestandsgrootte ook erg big, hij laadde behoorlijk sloom, kben weliswaar een casema gedupeerde maar toch, wij zijn ook maar mensen
een logo is niet per se kleiner (in dit geval wel hehe)
, duidelijk herkenbaar, en in CMYK modus in evengoede kwaliteit voor drukwerk...dus liefst niet teveel kleuren/verloopshit etc.
en de naam ligt me ook niet lekker op me tong nee, stotteraars zullen er niet blij mee zijn
misschien is een iets kortere naam beter, afkorting evt....
Verwijderd
Het vormt op deze manier niet echt een geheel. Verder weer het standaard verhaal voor een 'game-site' (screenshots van verschillende spellen uitknippen en achter een semi-transparante tekst plaatsen
).
Verwijderd
Dit is idd geen logo, maar gewoon een collage van images.

Hier een voorbeeld van echte logo's
Maakt ffies niet uit waar ze allemaal voor staan en stuff, maar snap je nu GODZILLA2001 wat een logo is?

Hier een voorbeeld van echte logo's
Maakt ffies niet uit waar ze allemaal voor staan en stuff, maar snap je nu GODZILLA2001 wat een logo is?
Verwijderd
[serieus-mode]
maar zullen we nu ingaan op zijn vraag ipv allemaal te zeggen wat de definitie van n logo is?
das namelijk altijd zo.... vraagt iemand "wat vinde jullie van dit logo?' (terwijl t dus geen logo is ..) en de volgende 20 replies gaan over wat nou een logo is....
kijk t goed dat t duidelijk wordt gemaakt, maar je kan ook overdrijven
[/serieus-mode]
maar zullen we nu ingaan op zijn vraag ipv allemaal te zeggen wat de definitie van n logo is?
das namelijk altijd zo.... vraagt iemand "wat vinde jullie van dit logo?' (terwijl t dus geen logo is ..) en de volgende 20 replies gaan over wat nou een logo is....
kijk t goed dat t duidelijk wordt gemaakt, maar je kan ook overdrijven
[/serieus-mode]
ik vind hem goed, alles wat een lanner aanspreekt zit er in:
1. Wijf met tieten EN een gun.
2. Kerel niet naakt, maar met gun
3. Een stoere auto
4. Een infantiel stripfiguur
1. Wijf met tieten EN een gun.
2. Kerel niet naakt, maar met gun
3. Een stoere auto
4. Een infantiel stripfiguur
erg standaard...en ik heb ook het gevoel dat ik het al eens gezien heb op een site...
En zoals al vaak gezegd: de naam is naadje!
moet korter en zeker pakkender, zoiets als 'Lanmere' ofzo.
Lettertype vindt ik wel mooi; zo te zien Arial Black, alleen krijg ik daar weer het Tweakers-voorpagina-gevoel bij
En zoals al vaak gezegd: de naam is naadje!
moet korter en zeker pakkender, zoiets als 'Lanmere' ofzo.
Lettertype vindt ik wel mooi; zo te zien Arial Black, alleen krijg ik daar weer het Tweakers-voorpagina-gevoel bij
goekoop [punt]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Tja, geen logo, maar wel 4 plaatjes met tekst eroverheen.
Als je me vraagt wat ik ervan vind is dat dit:
Bah! Logo`s != banner
Beetje standaard, zegmaar... sorry
Als je me vraagt wat ik ervan vind is dat dit:
Bah! Logo`s != banner
Beetje standaard, zegmaar... sorry
ik zou nog een achtergrondplaatje nemen iig. Dat witte is nogal saai. En misschien wat met voor/achter en met de opacity klooien
[lekker puh]
Doh, ik ben lekker een veel stoerder character dan dat wijf rechts

(check icon)
[/lekker puh]
Doh, ik ben lekker een veel stoerder character dan dat wijf rechts
(check icon)
[/lekker puh]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[off-topic]
Almere Rulezzzzzzzzzzzzzzz ? Ahum.... heb er een jaar gewerkt.... en vond er geen h*l aan...... echt een stad vol met Amsterdammer wannabees.....
[/off-topic]
Anywayz, Lanmere lijkt me inderdaad een betere naam, aangezien alles in Almere al op Mere eindigt.... neem Doemere bijvoorbeeld....
Verder is die tekst hoewel ik het effect wel mooi vind, een Tweakers.net rip-off..... maar dit is allemaal al gezegd....
Lanparty's zit vol met van de gamers enzow, waarvan velen het daglicht maar slecht kunnen verdragen, misschien zou je beter een donkere achtergrond kunnen nemen i.p.v. wit
Almere Rulezzzzzzzzzzzzzzz ? Ahum.... heb er een jaar gewerkt.... en vond er geen h*l aan...... echt een stad vol met Amsterdammer wannabees.....
[/off-topic]
Anywayz, Lanmere lijkt me inderdaad een betere naam, aangezien alles in Almere al op Mere eindigt.... neem Doemere bijvoorbeeld....
Verder is die tekst hoewel ik het effect wel mooi vind, een Tweakers.net rip-off..... maar dit is allemaal al gezegd....
Lanparty's zit vol met van de gamers enzow, waarvan velen het daglicht maar slecht kunnen verdragen, misschien zou je beter een donkere achtergrond kunnen nemen i.p.v. wit
Verwijderd
ach, daar komt da master hoorOp zondag 14 oktober 2001 22:36 schreef Blaise het volgende:
ik zou nog een achtergrondplaatje nemen iig. Dat witte is nogal saai. En misschien wat met voor/achter en met de opacity klooien
maar hij heeft gelijk, iets met achtergrond erbij gooien misschien een idee, en ga eens met wat leuke standaard effectjes spelen
of het nou een logo of een collage is, het moet wel beetje herkenbaar en overzichtelijk, maar toch mooi blijven
mja uit die categorie durfde ik dus niet te posten met al die tere kinderzieltjes hier
Da's dan weer een andere Zweedse zuigmachine
Aha, leuk.. u kunt niet tegen opbouwende kritiek, ik niet tegen mensen die een bejaard topic omhoog schoppen.Op zondag 27 januari 2002 03:02 schreef HP6 het volgende:
wat een reakties... stelletje zeikerds...:(
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()