acceptable flash bestanden qua groote.

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 21:44
Ik ben pas begonnen in flash.
Nu weet ik dat er grote flash-bestanden gemaakt worden die even duren voor ze gedownload zijn.
Maar een gemiddelde intro hoe groot is die, zodat ook 56k modemgebruikers niet snel zullen afhaken?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dat lijkt me nou echt iets wat voor elke gebruiker verschillend is. Zorg gewoon voor een skip-knop en een intro wat in elk geval een beetje snel laad. Voor mooie dingen wil een gebruiker in de regel langer wachten dan voor iets lelijks.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Streaming :) ...

Zorg in ieder geval voor een 'skip intro' knop VOOR de loading van de intro. Verder bedenk heel goed of een intro interessant is, want ik wil niet flauw zijn, maar als je zegt dat je een beginnende flasher bent, zou het misschien handig zijn eerst wat te oefenen voordat je intro's upload, want over het algemeen ben ik nooit gecharmeerd van een intro, of ze moeten echt heel mooi zijn, en dan maakt het me niet zoveel uit om een keer veel te laden (Ultrashock intro's :9~ )...

Als je dan toch echt een intro wilt, blijf dan zeker onder de 100 kb laden, voodat ie begint met spelen...

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A denkt na

Yellow heeft ooit een intro van 15 seconden gemaakt voor een website de perse een flash intro wilde. Het ding was iets van 30k en ongeveer 30% van de mensen haakten af en hebben door de nutteloze intro nooit de website bezocht voor zover te achterhalen was via de sitecounter.

De grote is denk ik dus niet echt de drempel ik denk eerder dat de doelgroep bepaald wat je wel of niet kunt maken. In dit geval was de doelgroep bezoekers van de bouwbeurs en zij staan niet echt erom bekend dat ze flash intro's kloek vinden.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:16 schreef PersistantEleganto het volgende:
www.flashkit.com
:?

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:21 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A denkt na

Yellow heeft ooit een intro van 15 seconden gemaakt voor een website de perse een flash intro wilde. Het ding was iets van 30k en ongeveer 30% van de mensen haakten af en hebben door de nutteloze intro nooit de website bezocht voor zover te achterhalen was via de sitecounter.

De grote is denk ik dus niet echt de drempel ik denk eerder dat de doelgroep bepaald wat je wel of niet kunt maken. In dit geval was de doelgroep bezoekers van de bouwbeurs en zij staan niet echt erom bekend dat ze flash intro's kloek vinden.
Terwijl de 'skip intro' knop toch dusdanig groot en duidelijk is dat ik even dacht dat dat de intro was :)

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Dat bedoel ik :) het skipknopje is een monster, maar snappen ondernemers van ongeveer 50+ dat? Nu huh.

Opdrachtgevers moeten vaker luisteren naar Yellow denkt ie' zo :)

|{ brrr }] |

• Artwido
oke bedankt voor de tips ik zal ze ten harte nemen.

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Over dat skip intro knopje... Ik ben 5 minuten bezig geweest mijn moeder de functie van het 'skip intro' knopje uit te leggen...

Wij snappen wel allemaal wat ermee bedoelt wordt, maar misschien nemen we maar al te snel aan dat dan de rest van de wereld ook weet wat we bedoelen.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• OzBoz
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 15 oktober 2001 01:18 schreef TheDjasp het volgende:
Over dat skip intro knopje... Ik ben 5 minuten bezig geweest mijn moeder de functie van het 'skip intro' knopje uit te leggen...
Dat heb je zelf in de hand lijkt me, wanneer het de tekst mee geeft "filmpje overslaan" o.i.d. heeft de gemiddelde moeder het sneller door, die van mij tenminste :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Artwido
Op maandag 15 oktober 2001 08:13 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand lijkt me, wanneer het de tekst mee geeft "filmpje overslaan" o.i.d. heeft de gemiddelde moeder het sneller door, die van mij tenminste :)
Misschien de moeders die nederlands-talig zijn maar word je website benaderd door moeders uit het buitenland dan snap ik dat de tekst filmpje overslaan vijf minuten kost. :D

Verwijderd

/me is blij dat hij niet de gemiddelde Nederlandse moeder als doelgroep heeft :)
Pagina: 1