Hoesnel graast dit CPU-tje op 750Mhz? Ben aan het kiezen tussen een Celeron 2 en een Cyrix 3. Ik wil een processro die absoluut niet warm word. Processor komt in een Micro-ATX Kastje(aopen Slim case) Nu zit er een celeron 1 333Mhz in, maar die word veel te warm....
Zelfs met een groot koelblok.. Wil geen gaten maken in mijn kastje, dus wil gewoon een koude processor.
Verwijderd
De cyrix 3 lijkt dus echt niet op de celeron, de celeron is veel sneller.Op zondag 14 oktober 2001 13:09 schreef gp500 het volgende:
het zelfde denk ik
als je rc5 bedoelt
c3 lijkt veel op de celeron
Owkeej, met de meeste applicaties, maar ook met grazen? Waar moet de koe het van hebben? FPU?
Verwijderd
Volgens mij moet de koe het hebben van een snelle FPU, en de cyrix 3 die heeft een erg langzame FPU.Op zondag 14 oktober 2001 22:57 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Owkeej, met de meeste applicaties, maar ook met grazen? Waar moet de koe het van hebben? FPU?
Cyrix 3 is alleen goed als typemachine
oh ik dacht dat er het niet de FPU
moast zijn die gebruikt wordt.
ja dom van me
het FPU is natuurlijk de reken score integers + - delen
en ga zo maar verder.
't is gewoon schàààààndalig
moast zijn die gebruikt wordt.
ja dom van me
het FPU is natuurlijk de reken score integers + - delen
en ga zo maar verder.
't is gewoon schàààààndalig
Verwijderd
2 quad Itaniums ??Op maandag 15 oktober 2001 09:00 schreef scsi-freak het volgende:
is er al een itanium client ? ik heb zo afentoe 2 quads beschikbaar
Gadver, ik moest maar eens van werk veranderen
Ik moet het hier doen met een G4 733 die niet boven de 2 mkeys/s wil
Dan heb ik het nog beter bekeken, dual g4 800Op maandag 15 oktober 2001 20:58 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
Ik moet het hier doen met een G4 733 die niet boven de 2 mkeys/s wil
Pagina: 1