Aopen 1240 samen met een brander

Pagina: 1
Acties:

• bigboss
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ligt het nou aan mn systeem of is een Aopen 1240 DVD speler in combinatie met een brander (Philips 804) totaal brak?! Direct een audiocd kopieeren gaat gewoon niet. Met Easy CD Creator (4 dacht ik) geeft ie aan dat de audio extractie snelheid 10x is, maar de leessnelheid van de DVD is 1x volgens dat programma. Als ik vervolgens toch ga branden gaat ie eerst de audio tracks scannen. Dit duurt idioot lang. Met mijn oude 50x cd-rom speler deed ie dat in 10 sec ofzo, maar met de DVD duurt dat een minuut of 5. Als het branden zelf gaat beginnen krijg is vrijwel meteen een buffer underrun. Waar kan dit alles aan liggen? Verder bestaat mn systeem uit een Celly 700, 256 MB SDRAM, 40 GB harddisk, etc.

"Bug? That's not a bug, that's a feature."

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 07:58
alle kabels in de juiste volgorde?
alle jumpers goed?
het bekende udma verhaal?
al een ander brandproggie geprobeerd?

no comment

Verwijderd

Probeer nero eens.. dat scannen van die audio cd's heb ik met m'n plextor 40x cdrom ook... ligt aan Easy cd Creator :r

suc6

Verwijderd

Hoi

heb ook een a-open 1240 gehad in combinatie met een philips brander... Werkt gewoon goed.

Zorg dat die dvd speler in zijn eentje op de kabel zit.
als je 4 ide poorten hebt (raid) alle los zetten als je dat niet hebt zou ik de brander als slave zetten samen met je hhd en je dvd speler op master in zijn eentje

dat werkt bij tot nu toe altijd goed!

Verwijderd

oja zorg dat DMA is aangeschakelt. en ja die dvd speler is juist super snel in audio als ik me het goed kan herrineren kan deed ie het bij mij destijds op 16x

of zelfs hoger... anders is ie gewoon niet goed

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

schrijf het gewoon lekker naar je hd toe :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1