'oi
Heb net lopen pielen met het gebruik van GetImageSize in PHP 4.0.6 lokaal op een winXP pc. Nu heb ik de boel geupload naar een linux server (PHP 4.0.4pl1) maar nu krijg niet anders dan errors op mijn scherm. Hij laat de plaatjes wel zien, maar GetImageSize werkt weer niet
De error die ik krijg is:
Het gaat hier zoals je ziet om het resizen van een plaatje als de breedte groter als 150px is.
Iemand een suggestie? Of een alternatieve oplossing?
Bvd
Heb net lopen pielen met het gebruik van GetImageSize in PHP 4.0.6 lokaal op een winXP pc. Nu heb ik de boel geupload naar een linux server (PHP 4.0.4pl1) maar nu krijg niet anders dan errors op mijn scherm. Hij laat de plaatjes wel zien, maar GetImageSize werkt weer niet
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? $size = getimagesize($oldurl); if ($size[0] > "150") { print "</font></b><br><br>[img]\""[/img]<br></td></tr><tr><td valign=top>&nbsp;</td></tr></table></td></tr></table>"; } else { print "</font></b><br><br>[img]\""[/img]<br></td></tr><tr><td valign=top>&nbsp;</td></tr></table></td></tr></table>"; } print "</td>"; } ?> |
De error die ik krijg is:
code:
1
2
3
| Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in main.php on line 119 Warning: Unable to open http://www.domein.tld/photos/1004.jpg in main.php on line 121 |
Het gaat hier zoals je ziet om het resizen van een plaatje als de breedte groter als 150px is.
Iemand een suggestie? Of een alternatieve oplossing?
Bvd