Toon posts:

[OC] Temperatuur met chrome orb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eepz

ik zou graag eens weten van de mensen die een chrome of een golden orb hebben hoe goed die bij u koelt. bij mij doet ie het niet zo goed vind ik :( mijn temp loopt nu op 38° duron 800mhz met een chrome orb. ik denk dat hij er niet goed opzit ofzo of wel gelijd die termap pad zo slecht. allesinds willen jullie hier jullie temps eens op posten zodat ik kan zien of ie wel degelijk goed geplaatst is of niet :)

alvast bedankt

• Ampie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 18:31

Ampie

aka Frenkie 4-fingers

met mini chrome orb @ Athlon 1200:
53 graden stressed
(zonder koelprut)

dus die 38 graden is denk ik wel redelijk, gezien je kloksnelheid

"Ik moet een nieuwe gitaar." - "Hoezo? Is je oude stuk?" - "Nee, die ligt in de poep." - "Alweer?" - "Nog steeds."

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:12

BrZ

man, bij 38 graden zo ik eerder afvragen of je tempsensor niet te lage temperaturen geeft ipv dat je chrom orb niet goed koelt...

38 is hardstikke mooi joh :D

Verwijderd

Topicstarter
nee want bij motherboard monitor 5 geeft hij 38° aan en bij mijn digidoc 5 waarvan de sensor tussen de vinnen van de headsink geplaatst is geeft hij 36°. dus mijn sensors kloppen toch. 2° verschil

als dat al een mooi resultaat is. ik vind van niet, op 35° zou ik gelukkig zijn :)
want op lans moet je rekenen dat de temp met 5° stijgt.

Verwijderd

Topicstarter
misschien valt die 3° op te lossen met de termalpad te vervangen door koelprut.

wat denken jullie

Verwijderd

man, die processors zijn stabiel tot 70° dus dat boeit echt niet.

Verwijderd

Tot hoever kan ik me Asus v8200 overclocken dat ie wel nog stabiel (zonder vastlopers) blijft functioneren? Er zit een Alpha FC-PAL15U VGA Cooler op en een Alpha Chipset heatsink. Ik wil namelijk alles uit games en benchmarks halen. Ik las recent geleden over iemand die de kaart runde @255/566. Is dit verantwoord?
Pagina: 1