Ik heb net ff mijn profiel wat bijgewerkt enzo. Nu zag ik tot mijn grote verbasing dat ik al 180 posts heb, maar nog geen toegang tot de huiskamer. Ik heb het voor de zekerheid nog maar ff voor de 2e keer gecontroleerd (omdat het zondag is
), maar ik heb echt meer dan 150 posts en ben al member vanaf maart 2000 gloof ik.
mmmm dat weet ik maar ik post bijna alleen maar in SA volgens mij heb ik echt niet over de 30 posts in SG ofso
Je zoekactie naar 'Kn00p' leverde 41 resultaten op. Resultaten 1 - 41.
Wel dus...
Wel dus...
Ik heb gezocht op gebruikersnaam Kn00p in SG...Op zondag 14 oktober 2001 11:52 schreef Kn00p het volgende:
Bij mij 132 ????
Weet niet waar jij naar gezocht hebt
Je zoekactie naar 'Kn00p' leverde 87 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
In de Tech-Fora (LA en dergelijken zijn toch niet tech?)
In de Tech-Fora (LA en dergelijken zijn toch niet tech?)
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
O sorry ik bedoelde op alles. Maar je heb inderdaad gelijk, ik was ff vergeten dat ik vroeger dus iets vaker in SG heb gepost sorry. Mischien is het bij mij boven ook gecrasht tijdens BC3.
Ui de Lieve Adjes FAQ: 
[quote]
Ik kan de Huiskamer neit zien?
Het komt voor dat we zo nu en dan een melding van users krijgen die op papier wel aan de techfora-limiet voldoen en al jaren geregistreerd zijn, maar de SG en HK niet kunnen zien.
Wel, op dit moment is daar een soort stroomschema voor. Eerst moet je als user even goed kijken of je idd 150 techposta hebt. Posten in LA, SU, en W&L tellen niet mee, evenals (logisch
) SG en HK.
(Daar kun je dan nu nog wel niet in, anders had je geen probleem,
maar als bijvoorbeeld een topic uit een techforum verplaatst wordt naar de HK, heb je dus _wel_ HK-posts, ook al kun je het forum niet zien !)
Goed, dan heb je dus inderdaad gewoon ruim 1000 techpostingen en kan je HK etc niet zien.
Probeer dan eens goed uit te loggen, (alle sessies bij voorkeur) trash je cookies en je cache en log dan nog een keer in. Bij 99% van de users bleek dit te helpen.
Indien na uitloggen, inloggen, cookies/cache trashen, LA lezen nog steeds geen SG/HK opduikt dan moet je ff de crew mailen, want soms gaat er inderdaad iets mis.
Mail adres: gathering@tweakers.net
[quote]
Ik kan de Huiskamer neit zien?
Het komt voor dat we zo nu en dan een melding van users krijgen die op papier wel aan de techfora-limiet voldoen en al jaren geregistreerd zijn, maar de SG en HK niet kunnen zien.
Wel, op dit moment is daar een soort stroomschema voor. Eerst moet je als user even goed kijken of je idd 150 techposta hebt. Posten in LA, SU, en W&L tellen niet mee, evenals (logisch
(Daar kun je dan nu nog wel niet in, anders had je geen probleem,
Goed, dan heb je dus inderdaad gewoon ruim 1000 techpostingen en kan je HK etc niet zien.
Probeer dan eens goed uit te loggen, (alle sessies bij voorkeur) trash je cookies en je cache en log dan nog een keer in. Bij 99% van de users bleek dit te helpen.
Indien na uitloggen, inloggen, cookies/cache trashen, LA lezen nog steeds geen SG/HK opduikt dan moet je ff de crew mailen, want soms gaat er inderdaad iets mis.
Mail adres: gathering@tweakers.net
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()