Amsterdoom en Radeon

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-02 12:15
Ik heb versie 1.1 van Amsterdoom van iemand gekregen: Amsterdam Monster Madness heet het nu in een nieuwe verpakking. OK: het is een super suf spel, maar het wordt nog suffer doordat ik alleen in software-mode kan spelen. Het spel ziet mijn Radeon niet :( . Nu zal ik deze zware tegenslag wel overleven, maar toch ... iemand die weet hoe dit op te lossen is?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 21:11
het spel gewoon niet spelen :? het is echt een BAGGER spel en het ziet er niet uit en dan loopt ie ook nog eens KUT dus lekker verkopen aan je oma of je broertje van 4

The devil is in the details.

Verwijderd

Als je hem normaal op de hoogste reso speelt met alles op het hoogst ziet het er ook nog slechter uit dan Wolfensetin3D dus..................weg donderen die cd

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-02 12:15
ik had gehoopt dit soort replies te voorkomen door zelf al toe te geven dat het een super suf spel is......

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 21:11
ok ff een normaal antwoord: ik had dat ook een keer met halflife en toen heb ik Direct X enzo overnieuw geinstalld en een beetje met de drivers gekloot en toen deed ie ut wel goed

The devil is in the details.