Audi A8 W12 6.0
t zijn gewoon paretje die ook in zo'n set gaan van die dico lichtorgel met 3 lampen naast elkaar voor ong. 130 piek
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
euhh zerocool hier, vriend van delyver. delyver is ff weg maar ik neemt over. euhh ze zijn 60 wat per stuk geloof ik. maar kan ik gewoon zo;n apparaat gebruiken waar je gewone euro stekkers achterin kunt pluggen en die je dan kunt satellen op bass en treble of zijn er ook specialen waarop je zelf kunt bepalen wanneer ze flashen?
Verwijderd
eej WHELP nou eens allemaal met deze mega lastige vraag of komen jullie erzelf ook niet uit? hehe :P:P
Verwijderd
als je het echt cheapo wil doen moet je er gewoon een "starter"(voor tl's) tussen hangen......
Ik dacht precies hetzelfde!Op zondag 14 oktober 2001 19:28 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
als je het echt cheapo wil doen moet je er gewoon een "starter"(voor tl's) tussen hangen......
Is echt een heel erg bazale manier van lampjes laten knipperen hoor!
1) Men neme een electriciteitsdraad die naar een disco lamp loopt.
2) Men neme een van de twee draden (den + of den -, dat dondert niet) en knippe deze in twee.
3) Tussen de twee draadeinden van den kaoptgeknipten draad soldere men een zoogenaamden "starter" , deze is doorgaans afkomstig uit een "Tube-Light" ook wel afgekort tot "TL"
4) Men sluite den heele zooi aan op het zoogenaamden "lichtnet". Ook wel 220 Volt genoemd.
5) Men geniette van den flakkerende lampjes, ook wel "flikkerlicht" genoemd (genaamd naar de authentieke verlichting in den eersten Homo-sexuelse nacht-etablissement van het Aemsterdamsche: "Den vergulden cockring" genaamd.)
1) Men neme een electriciteitsdraad die naar een disco lamp loopt.
2) Men neme een van de twee draden (den + of den -, dat dondert niet) en knippe deze in twee.
3) Tussen de twee draadeinden van den kaoptgeknipten draad soldere men een zoogenaamden "starter" , deze is doorgaans afkomstig uit een "Tube-Light" ook wel afgekort tot "TL"
4) Men sluite den heele zooi aan op het zoogenaamden "lichtnet". Ook wel 220 Volt genoemd.
5) Men geniette van den flakkerende lampjes, ook wel "flikkerlicht" genoemd (genaamd naar de authentieke verlichting in den eersten Homo-sexuelse nacht-etablissement van het Aemsterdamsche: "Den vergulden cockring" genaamd.)
Verwijderd
Of je kan die JB-systems amp gebruiken om je lampen aan te sturen, dan lopen ze ook nog synchroom met de muziek!
Verwijderd
Ik gebruik gewoon een post-Aux uitgang vanaf m'n mengpaneel naar de jag-input van m'n lichtmengpaneel.. Ik stel een mooie chase in en laat hem veranderen op de beat van de muziek.. Ff de muziek fijn instellen op bepaalde tonen en klaar ben je...
Verwijderd
Wist je dat als je een tl-starter (eerder verteld, door iemand anders) gebruikt en je sluit 'm aan op hetzelfde stekkerblok als je amp/speakers dat het ook heel goed werkt, graplooss...Op maandag 15 oktober 2001 16:11 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Of je kan die JB-systems amp gebruiken om je lampen aan te sturen, dan lopen ze ook nog synchroom met de muziek!
Hey.. die van die TL starter kennik werkt prima idd.. 
maareuhm: JB-systems amp???
Iemand?
Iemand?
Verwijderd
maareuhm ?? ahum: dont f*ck met JB. JB rulezz voor beginnende DJ's hehe:P:POp maandag 15 oktober 2001 23:15 schreef Skate2000 het volgende:
Hey.. die van die TL starter kennik werkt prima idd..
Iemand?
Heel leuk dat je die ingang naar mij vernoemt, maar het is toch echt jackOp maandag 15 oktober 2001 20:40 schreef NielsvA het volgende:
jag-input van m'n lichtmengpaneel..
Ik FOK er ook niet mee, ik wil meer info!!Op dinsdag 16 oktober 2001 21:52 schreef The-ZeroCool het volgende:
[..]
maareuhm ?? ahum: dont f*ck met JB. JB rulezz voor beginnende DJ's hehe:P:P
Verwijderd
ok verkeed begrepenOp dinsdag 16 oktober 2001 22:40 schreef Skate2000 het volgende:
[..]
Ik FOK er ook niet mee, ik wil meer info!!
Verwijderd
Hoe je amp aan te sluiten op je lampen? Wat dacht je van de + en - draadjes aan de + en de - van je lamp te knopen (en aangezien het geen led is, zal dit niet zoveel uitmaken).
Wel even zorgen dat je versterker genoeg weerstand krijgt, anders brand ie door. Dit kan je oplossen door een weerstandje, of door een hele rits lampen in serie te schakelen.
Het was eigenlijk geen serieuze tip, maar het kan natuurlijk wel...
Wel even zorgen dat je versterker genoeg weerstand krijgt, anders brand ie door. Dit kan je oplossen door een weerstandje, of door een hele rits lampen in serie te schakelen.
Het was eigenlijk geen serieuze tip, maar het kan natuurlijk wel...
Verwijderd
Haaaallllooo, Denk ff na man je ken geen licht aansluiten op een versterker.
Koop gewoon een simpele besturing van Botex of Lightputer
Koop gewoon een simpele besturing van Botex of Lightputer
als je toch zo'n jbsytems fan bent dan moet je maar een LM400 (oid) kopen.... dat is een lichtsturinkje met dimmer erin....
en je kan um op geluid laten sturen en er zitten voorgeprogameerde programma's in.... nou yes maar je kan er mee beginnen....
en je kan um op geluid laten sturen en er zitten voorgeprogameerde programma's in.... nou yes maar je kan er mee beginnen....
als het wel cheapo moet, maar je wilt toch geen klikkjes in je sound 
=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89"]http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89
zoiets kan je nog eve knutsellen ook
edit: dawm staan ] in de url..eve ^c^v dan maar.
=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89"]http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Veel te luxe modelletje dit.Op donderdag 18 oktober 2001 15:14 schreef im_ik het volgende:
=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89"]<a href="http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89</a>" target="_blank">http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89</a>
Echt.... De TL starter is de beste optie!
Verwijderd
heej jongens ff to the piont: geld speelt natuurlijk geen rol, maar idd ik ga niet me JB aansluiten op lampen of anderssom als je begrijpt wat ik bedoel!Op donderdag 18 oktober 2001 15:14 schreef im_ik het volgende:
=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89"]<a href="http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89</a>" target="_blank">http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0202080711003410525&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=251&TK_PAR[MEDIUM]=89</a>
Pagina: 1