These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Tot nu toe werken de meeste spellen bij mij, alle spellen die bij mij niet onder 98 of ME werkte werken bij XP ook niet..
gta2 werkt hier dan weer wel 
Ik denk dat de meeste spellen wel aan de praat te krijgen zijn, misschien met uitzondering van de oude dos games
Ik denk dat de meeste spellen wel aan de praat te krijgen zijn, misschien met uitzondering van de oude dos games
Ik krijg tot nu toe alles aan de praat, zelfs One Must Fall nog
. Voor de rest alle nieuwe games, CS, emulators, etc.. Werkt prima.
Verwijderd
Cs,Q3A,Ut,Max Payne , Red Faction,Red Alert 2,alle spellen die ik speel doen het nog dus ben zeer tevreden met Xp
Verwijderd
Q3 en UT loopt voor geen ruk op mijn XP
ligt aan m'n drivers.. weet ik zker.. vooral nu met m'n Voodoo kaart.
En heeeeel toevallig gisteren had ik een LAN party met iemand.. we konden alleen HL en CS spelen.. de rest deed het gewoon niet. Later toen we klaar waren had ie z;n pc weer opgestart en was helemaal gecrashed door de spellen 
XP is goed... maar alleen die klote drivers niet! Hij had zelfs problemen met z;n G-Force 2.. ookal is ie bekend met drivers enzo
XP is goed... maar alleen die klote drivers niet! Hij had zelfs problemen met z;n G-Force 2.. ookal is ie bekend met drivers enzo
Ik moet alles in 60Hz spelen enzo. Probeer ik vanavond Railroad Tycoon 2 te installeren, zegt dat ding "sorry, NT is not supported" of iets dergelijks. Dus ik probeer hem in de win98/me compatibility mode te draaien wat nog steeds niet werkt. Tips zijn welkom.
Y'24
en anders run je ze in compatibiliteids modus
gewoon zeggen dat ie net moet doen alsof dit win98 is 
werkt altijd
werkt altijd
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Bij mij loopt het perfect op mijn voodoo2Op zondag 14 oktober 2001 20:00 schreef SilverAkira het volgende:
Q3 en UT loopt voor geen ruk op mijn XPligt aan m'n drivers.. weet ik zker.. vooral nu met m'n Voodoo kaart.
En heeeeel toevallig gisteren had ik een LAN party met iemand.. we konden alleen HL en CS spelen.. de rest deed het gewoon niet. Later toen we klaar waren had ie z;n pc weer opgestart en was helemaal gecrashed door de spellen
Ik heb wel een vaag probleem met een spel onder Windows XP. Ik wil dus StarTrek: Birth Of The Federation, toen die tijd van Microprose, draaien onder Windows XP. Dit spel draait na de update van 1.0 naar 1.02 perfect onder Windows 2000 ook 98 geen problemen. Alleen onder WinXP krijg ik een foutmelding dat trek.icd iets verkeerd doet. Wat die dan verkeerd doet, weet ik niet. Ook in die compatibiliteits modus blijft tie met die foutmelding komen en dan maakt het niet uit of ik dit onder win98/me of windows 2000 modus doet. Ik heb dus de zelfde drivers voor Hercules 4500+ tvout als ik gebruik in W2K. Ik ben het dus een beetje zat aan het worden hiero.
Voor de rest werkt gewoon elk ander spel wat ik speel.
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Nvidia kaart gok ik? Probeer http://www.tweakers.net/meuktracker/943 eensOp zondag 14 oktober 2001 20:10 schreef RvV het volgende:
Ik moet alles in 60Hz spelen enzo.
bij mij werken ook alle games onder XP
Nee!!! Een voodoo 3 3000. Ik heb al 1937812903 topics met de search gevonden die allemaal over Nvidia kaarten gaan. Nu klink ik misschien een beetje agressief, en dat ben ik ook!Op zondag 14 oktober 2001 20:55 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nvidia kaart gok ik? Probeer http://www.tweakers.net/meuktracker/943 eensWerkt uitstekend bij mij.
Y'24
Pagina: 1