Sinds 2 weken heb ik problemen met mijn maxtor 10gb 5400 toeren. Soms wil het moederbord de schijf niet vinden, en gaat de schijf tikken, maar na het uitzetten en opnieuw proberen doet hij het meestal wel weer. Ook heb ik in winxp dat hij af en toe, plotseling reboot. Echt heel irritant. Licht dit aan mijn schijf of zijn er misschien nog andere dingen waar het aan kan liggen. Op de betreffende schijf staat winxp.
Ik denk dat je de garantie moet raadplegen (als die nog hebt)
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
het probleem is dat ik de schijf niet constant vaag doet. Als hij nou niks deed, dan wist ik het wel. Maar dat is niet het geval.
Het zou een probleem van je voeding kunnen zijn.
Als die te zwak is kan je problemen krijgen met je schijf
Heb ik zelf ook gehad
Heb ik zelf ook gehad
webOS all the way!
een collega van mij heeft dit ook meegemaakt met een Maxtor schijf en ikzelf met een Seagate. Het bleek dat het powerkabltje niet helemaal goed in de hdd zat en hierdoor als het ware constant herstarte, eeen korte tijd draaide, uitging en opnieuw startte.
Als je dan net gegevens naar die schijf schreef of ervan las dan hing je systeem of een dikke reboot.
Opgelost door de aansluitingen in het stroomkabeltje iets nauwer te maken met een tangetje.
-dit hoort in OM, toch
Als je dan net gegevens naar die schijf schreef of ervan las dan hing je systeem of een dikke reboot.
Opgelost door de aansluitingen in het stroomkabeltje iets nauwer te maken met een tangetje.
-dit hoort in OM, toch
ik heb de aopen hq08 die genoeg leverd, dat lijkt me het niet het probleem.Op zondag 14 oktober 2001 11:33 schreef Hermanvh het volgende:
Het zou een probleem van je voeding kunnen zijn.
Heb ik zelf ook gehad
thanks, ik ga het gelijk ff proberen. Kan het idd misschien wel, anders probeer ik gewoon een stroomkabeltje waar voor de rest niks op is aangesloten.Op zondag 14 oktober 2001 11:33 schreef terw_dan het volgende:
een collega van mij heeft dit ook meegemaakt met een Maxtor schijf en ikzelf met een Seagate. Het bleek dat het powerkabltje niet helemaal goed in de hdd zat en hierdoor als het ware constant herstarte, eeen korte tijd draaide, uitging en opnieuw startte.
-dit hoort in OM, toch
Hoeveel watt is de voeding in die AOpen kast? 235 toch?
webOS all the way!
300wattOp zondag 14 oktober 2001 11:41 schreef Hermanvh het volgende:
Hoeveel watt is de voeding in die AOpen kast? 235 toch?
Pagina: 1