Toon posts:

Grazen in het geheim ;-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet hier iemand hoe ik het koetje in de systray kan verbergen ofzo om op die manier te zorgen dat ze op school (25 pc's) niet zien dat ik stiekem de dnet client draai op al die computers?

Ik weet zeker dat er hier meer mensen zijn die aan dit soort praktijken doen >:)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 08:48

chem

Reist de wereld rond

dat is niet toegestaan... verder is het heel simpel :)

btw er zijn mensen hierom naar de gevangenis gegaan, en het lijkt me dat schorsing geen ireeël gevaar is als je dit doet...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
hoeiiiii.

bij ons op school kan er nix gebeuren. je kunt zelfs ongestraft elkaar gaan hacken enzo. niemand die er iets van zegt

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

vraag eerst netjes toestemming! als je die hebt wil ik je wel helpen ;)

Verwijderd

ik kan je wel een ini file sturen maar dan graas je voor het subteam waar ik bij zit en ik weet niet of jij dat wil

en zoals sequence al zei vraag eerst netjes toestemming dat flusht wat relaxter

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 19:17
Lees mijn topic eens:

[topic=222746/1/75]

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Waarom gaan vertellen hoe je hidden moet installeren. Als men te lui is de readme bestanden en de config ff door te worstelen. Hier staan namelijk meer leuke opties in. Maar net als een voorganger als zei: "Houw je aan de regels", dus geen illegale installaties!!!! Dit kan OOK gevolgen hebben voor het HOOFD team waar van je lid bent.

Grutte Pier fansels

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
:X :X :X :X :X

Verwijderd

Dat is een optie van dnetc.exe, kijk maar eens bij dnetc -?
Als je um dan hidden installt, dan is ie helemaal verborgen. Dit is wel handig als je een hekel hebt aan koeien in je taakbalk ;)

N.B: Unauthorized installs zijn niet toegestaan door d.net, dus vraag eerst toestemming aan je systeembeheerder!
Pagina: 1