Toon posts:

commando's 2 (level 4 boot)

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik speel commando's 2 maar ik kom niet uit het stukkie met de boot ik moet met de boot ontsnappen alleen kan de boot niet aan de praat krijgen :? ik heb al mijn 4 mannen erin zitten snap der niets van

iemand hetzelfde probleem

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:16
Kijk eens effe hier. is pas 100x gevraagd.
[topic=238133/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
hallo :? je denk toch niet dat ik met mijn moden alles 60000 pagina's ga bekijken |:( keb al effe gekeken maar ik kon niet vinden omdat iedereen alleen maar in dat topic zegt

goh ja het is moeilijk :(
Ja echt wel:(
goh ik vind het ook moeilijk :(

je denkt toch werkelijk niet dat ik dat allemaal ga lezen :(:(:(:( :( :( :( :( :(

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zondag 14 oktober 2001 11:47 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
hallo :? je denk toch niet dat ik met mijn moden alles 60000 pagina's ga bekijken |:( keb al effe gekeken maar ik kon niet vinden omdat iedereen alleen maar in dat topic zegt

goh ja het is moeilijk :(
Ja echt wel:(
goh ik vind het ook moeilijk :(

je denkt toch werkelijk niet dat ik dat allemaal ga lezen :(:(:(:( :( :( :( :( :(
Je zal toch maar even in dat topic moeten gaan kijken want als iedereen voor elk probleem een nieuw topic gaat openen schiet het natuurlijk helemaal niet op.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Stomme sukkel.
Check dat topic of je krijgt een pak slaag, doe even niet zo achterlijk man |:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Jongens jongens rustig. Graag advies van de users hier opvolgen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.