Toon posts:

Van NTFS naar Fat 32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een aarig probleem.. Ik heb twee schijven in raid staan (30GB). Striping 0

Ik heb met winxp een partititie van 50 gb aangemaakt NTSF (D)
en een 10 GB FAT 32. Alleen ben ik nu weer terug gegaan op win98 en nu komt mijn probleem ik zie natuurlijk ben 50 gb ntsf partitie niet meer...
Al mijn data en backups staan op die partitie!

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik die partitie terug kan halen? Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen!

Groetjes Han

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:05
Volgens mij moet het met Partitionmagic kunnen. Gebruik wel de versie 7. Deze is geschikt voor de NTFS versie die Xp gebruikt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:15
converteren ntfs->fat32 kan naar mijn weten NIET, dus je zult die partitie moeten verwijderen, en dan een fat32 van maken, wat inhoud dat je je data kwijt bent :(

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
XP erop --> kopieeren naar Fat32 -->partitie verwijderen --> Fat32 aanmaken :P

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 21:41

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb het even gechecked (Partition Magic 6) en kan van NTFS naar Fat32 converteren. Dat is wel onder XP, dus ik geef geen garantie voor Windows 98... Try it zou ik zeggen.

Ander Windows XP installen, data backuppen (veel werk :() en dan partitie verwijderen en opnieuw aanmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 10:35 schreef Snijkoek het volgende:
Ik heb het even gechecked (Partition Magic 6) en kan van NTFS naar Fat32 converteren. Dat is wel onder XP, dus ik geef geen garantie voor Windows 98... Try it zou ik zeggen.

Ander Windows XP installen, data backuppen (veel werk :() en dan partitie verwijderen en opnieuw aanmaken.
OKe wil het graag proberen weet iemand misschien een url waar ik partion magic kan downloaden...

Verwijderd

Topicstarter
Ben erg blij dat jullie zo snel reageren zo ver ik weet staat er op die ntfs partitie +/- 10 GB aan data op...

Zou dat eventueel op mijn c schijf kunnen zetten met een beetje mazzel.

Maar iemand weet waar ik partion Magic kan Downloaden dan ga ik dat proberen..

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 10:41 schreef hansaat het volgende:
Maar iemand weet waar ik partion Magic kan Downloaden dan ga ik dat proberen..
Daar is alleen een DEMO van (daar kan je niets mee doeen), geen trial-versie.

Voor de rest :X

Verwijderd

Partition magic is geen freeware/shareware en dus vragen om linkjes mag niet... (althans hier niet >:) )

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil jullie allemaal bedanken!

Het is namelijk gelukt met partition magic 7.0!:d

Het duurde ongeveer 20 sec en na een reboot was mijn data weer terug!

Groetjes Han >:)

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:05
Ahum.... Geen dank :7

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Pagina: 1