Toon posts:

Spraypainting Tutorials

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, de titel zegt het al... Waar kan ik ze vinden? En wat zijn er allemaal voor bedrijven in Nederland dan wel het buitenland die voorgemodde kasten verkopen? Het lijkt me een tijdverdrijf om dat voor mensen te doen, het is gewoon geinig en je verdient er wel een aardig zakcentje mee (50 piek per kast is dan wel redelijk denk ik).

edit:
ok ok Fragfrog, jij je zin :P

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:09
wow, knu jik ook la 300 woodren pwr minutt typen ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Casemods verkopen? Hmm ik denk niet dat je d'r echt veel succes mee zult hebben, want de helft van de lol is het bouwen....

I reject your reality, and substitute my own.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:56

Kettrick

Rantmeister!

Op zondag 14 oktober 2001 09:58 schreef Vipertje het volgende:
50 piek per kast is dan wel redelijk denk ik).
ik zou eerder een prijs zoeken in de buurt van de 500 :)

50 piek is niks :)

(sterk afhankelijk van wat je allemaal doet natuurlijk)

Verwijderd

Ik heb nog wel een kast waar je gratis op mag oefenen (mits ik em terug krijg en ie mooi is :P)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 23:15

JT

VETAK y0

Op zondag 14 oktober 2001 11:57 schreef FragFrog het volgende:
wow, knu jik ook la 300 woodren pwr minutt typen ;)
Gdsh Dsegxk Der lngohg fshllf. Jskslj lnwur ngoew eflil.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

50,- is wel heel goedkoop ja
maar waarvoor zou je een al een gemodde kast kopen
dat is toch niet leuk,
ik bedoel als je er zelf een maakt dan kan je er tenminste mee pronken op een lanparty.
:D

Verwijderd

case-mod = persoonlijk.....dus je maakt je kast hoe JIJ hem mooi vindt.....

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:56

Kettrick

Rantmeister!

Op zondag 14 oktober 2001 14:12 schreef stanley het volgende:
case-mod = persoonlijk.....dus je maakt je kast hoe JIJ hem mooi vindt.....
Ach, als je de foto's hier bekijkt zijn er een heleboel standaard dingen zoals raampje, neon, fans etc.

De manier waarop ja dat doet kan je natuurlijk bespreken :)

Verwijderd

Topicstarter
Precies, maar ik heb het meer over klein dingen ofzo... 50 piek voor het plaatsen van een raampje en twee fans is toch niet echt weinig? Maar kent iemand hier spraypaint tutorials, dat is meer voor mezelf om te oefenen hoe dat is.

Verwijderd

Topicstarter
^^^^^^

Verwijderd

Doe je ook mods op verzoek?? >:)
Verder, waarom zouden wij jou iets vertellen als je er geld mee gaat verdienen? Dan willen wij toch zeker wel een de winst... :9 Nee sorrie ik weet niet hoe je het doet, anders zou ik het wel vertellen

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Als je wel wilt modden maar het zelf niet kan zou ik eerst naar een handige vader of opa gaan die dat mischien wel wil doen en anders kan het best leuk zijn om samen met een andere tweaker te gaan modden ( voor een leuk prijsje dan )

En ja 50 piek is netjes.

( ik laat het door min opa doen :7 )

Ik wil mijn kast perfect hebben en niet een beetje mooi.

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Bedoel je 'gewoon' een kast spuiten in een kleurtje, of 'echt airbrushen'.
Een kast ff airbrushen voor fl. 50,- is wel erg goedkoop. Het is een enorm werk om een airbrush te maken. het meeste werk gaat zitten in het maken van maskers die je nodig hebt. Het is natuurlijk ook sterk afhankelijk van het onderwerp wat je brushed (een simpel logo'tje met wat chrome effecten of een hele mythologische orgie met van alles en nog wat).

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik zou 50 piek vragen voor het aanleggen van fans (waar eerst geen gat voor was anders ben ik wel echt een afzetter) en een raam ofzo... Maar ik zou graag echt willen airbrushen, en daar vraag ik natuurlijk veel meer voor natuurlijk. MAar ik moet het eerst elren en daar ligt het probleem... Kasten genoeg, maar geen ervaring.

Verwijderd

Gewoon egaal spuiten: vanaf een afstandje (30-40cm), met vrij korte stoten, in dunne lagen aanbrengen. Eventueel lichtjes schuren tussen de lagen in.

Ik heb geen ervaring met het echte artistieke paintbrush werk. Veel oefenen, denkik.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56

FFF

Denk dat je iid veel zult moeten oefenen, er zijn wel zaken, die special paintings doen, op helmen etc. kost paar 100,- als je mooie plaatjes kan spuiten is het zeker een leuke hobby. En geld kun je er mee verdienen voor materialen etc, en maybe ook extra zakcentje. echt rijk owrdt je er niet van behalve als je een eigen zaakje begint, dan kun je er dus wel 300 tot 500,- per uut omzet hebben met wat mzzl en goede opdrachten.
Pagina: 1