Toon posts:

hoe warm komt een p3'tje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een kapotte p3 systeem liggen, bij het booten geen beeld, geen biep, geen hd activiteit, alleen cpu cooler en voeding cooler draaien.. heb alle hardware eens vervangen behalve mobo en cpu, niets heeft geholpen, maar wat me opviel is dat er een el cheapo cooler op de cpu zit (cooler master) zou het kunnen dat cpu doorgebrand is? of komen die p3's daar niet warm genoeg voor?
en is het ook zo bij een p3 zoals bij athlon dat vanaf je je pc aanlegt dat er hoge temperatuur is?

Verwijderd

en is het ook zo bij een p3 zoals bij athlon dat vanaf je je pc aanlegt dat er hoge temperatuur is?
Ehh, wat :?

Verwijderd

bij tomshardware is een filmpje te downen hoe cpu's het zonder hs/f combo doen, eerrrruuuggggg leuk, maar daar kwam uit dat de p3 vastloopt, maar niet doorbrandt.

mzl geit

Verwijderd

Je zinnen zijn niet meer zoals het hoort (dronken? :) )

Maar goed, de PIII brandt inderdaad niet door, maar hangt gewoon bij een te hoge temp.
Je zou es kunnen proberen je bios te resetten (jumpers ff omschakelen en terugzetten), want misschien dat je cpu andere instellingen heeft dan je cpu heeft (ander voltage, etc.) zeg ik dit nu wel helemaal goed? (kom net van de stad af :) ).

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

fikt hij ook niet door als je hem iets te zwaar overklokt?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
volgens mij wel ja, maar ach ik deed laatst ook een test met sisoft sandara.
Volgens die benchmark heb ik een gemiddelde CPU temp. van 2.5 C /37 F :?

dikzak

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 05:24 schreef weckowecky het volgende:
Je zinnen zijn niet meer zoals het hoort (dronken? :) )
nee, stoned :)
Pagina: 1