Toon posts:

Late reactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weliswaar een beetje laat maar ik had al geen zin meer om erop te reageren.
Maar nu zie ik een perfect voorbeeldje van met 2 maten meten,

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/291511

en deze wordt gesloten ...... :?

[topic=281558/1/50]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Op zondag 14 oktober 2001 02:07 schreef PvH het volgende:
Weliswaar een beetje laat maar ik had al geen zin meer om erop te reageren.
Maar nu zie ik een perfect voorbeeldje van met 2 maten meten,

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/291511

en deze wordt gesloten ...... :?

[topic=281558/1/50]
Ja je hebt gelijk.

Heb ik laatst ook een topic over geopend. Modjes gaan vaak langs elkaar heen.

Vondt zelf die tweede veel leuker :D Zeldmoord! :P LOL

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

De eerste topic staat in de HK, en de tweede staat in AOV. Aangezien AOV bedoeld is voor enigszins serieuze discussies omtrent de situatie in Amerika en Aghanistan, is een onzintopic over Singh Varma niet gewenst. Een move naar HK was een optie geweest, maar aangezien GoT overspoeld wordt met allerlei geweldig "leuke" grapjes, is het soms gewoon beter om iets op slot te gooien.

Je kunt niet spreken over 'met 2 maten meten', want het gaat hier over 2 fora met een heel verschillend karakter.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 02:23 schreef Exirion het volgende:
De eerste topic staat in de HK, en de tweede staat in AOV. Aangezien AOV bedoeld is voor enigszins serieuze discussies omtrent de situatie in Amerika en Aghanistan, is een onzintopic over Singh Varma niet gewenst. Een move naar HK was een optie geweest, maar aangezien GoT overspoeld wordt met allerlei geweldig "leuke" grapjes, is het soms gewoon beter om iets op slot te gooien.

Je kunt niet spreken over 'met 2 maten meten', want het gaat hier over 2 fora met een heel verschillend karakter.
geef ik je helemaal gelijk in, maar ik heb ook in LA mijn "spijt betuigd" dat ik het in de verkeerde forum heb gegooid.....(foutje van mijn kant)

Nietemin blijft dit maar een voorbeeld, van de vele.....

Verwijderd

Vindt 'm wel erg leuk :)