cubase

Pagina: 1
Acties:

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:56
waarom werkt cubase niet onder Windows 98se,maar wel onder Windows 2000.
ik heb zowel W.2000 als W98se geinstalleerd op 1harde schijf
ik heb eerst Cubase geinstalleerd in W2000,daar werkt het wel maar ik krijg afentoe tijdens het afspelen van composities,een krakend geluid.Daarnaast loopt midi en audio niet gelijk.Daarna heb ik Cubase geinstalleerd in 98se.het krakende geluid is weg tijdens afspelen,maar nu heb ik geen midi.Wanneer ik mijn synth. aansla, zie ik wel de leds aangaan maar ik hoor niets.Als ik een midikanaal aanklik,en vervolgens op output klik, kan ik alleen maar kiezen voor SB LIVE MIDI OUT [1400 en Mros.Ik heb al nieuwe drivers geistalleerd maar dat maakt niets uit.
Mijn systeem bestaat uit:p3 800,256 mb,Maxtor 30gb,geforce2 mx,sblive 5.1

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Kan je in andere programma's wel MIDI afspelen onder Win98se?

Misschien is je MIDI niet goed geinstalleerd... :?

Please do not contact me telepathically.

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:56
Ik heb ook Logic. Daar doet Midi het wel,maar ik krijg daar weer geen audio binnen.Wat bedoel je met midi goed geinstalleerd?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Had net vandaag iemand die dat proggie niet onder win2k kon installeren. Is er werkelijk verschil tussen de twee versies? Anders misschien ruilen?

You can't have everything. Where would you put it?

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Misschien is het een idee om zonder Cubase te deinstalleren hem te installeren onder 98 (ik ga uit van een gedeeld apps folder), Cubase is op zich een vrij heftig proggie en het zou me niks verbazen als er allerlei extra dingen in je systeemmap moeten komen voordat het goed loopt.

Het krakende geluid onder win2k lijkt me een audioprobleem doordat je de latency te laag hebt gezet of doordat de drivers gewoon slecht zijn.

Succes

iOS developer