Ik moet het even kwijt... Vandaag is mijn mobo doorgefikt. Ik had het plankje net iets meer dan een jaar en dus ook eigenlijk geen recht meer op garantie.
Ik had hem gekocht in Maastricht en had daar al goede ervaringen met de winkel.
Anyway, plank teruggebracht naar Paradigit in Eindhoven en daar hebben ze me na even overleg een nieuw bordje ter plekke in me kast gezet.
Verder geen gezeik, gewoon klasse. Zo moet het...
PAradigit roels.. I know
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
ParaDigit in Maastricht is wel oke.
Goede service.
Goede service.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Eigelijk hoord dit niet op GoT thuis, maar in de prisewatch. Maar idd is Paradigit een van de betere winkels.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Paradigit is zeker goed 
Me dtt2200 was stuk
. Ik heen bon was eff kwijt. Die mensen vroegen a. niet om bon. En keken niet eens in de doos
. Nou dat noem ik nou eens vertrouwen in de consument
.
Me dtt2200 was stuk
Ze hebben ook zon gigantisch omzet... Als je alleen al eens in Utrecht kijkt, altijd een rij:). Altijd wachtenOp zondag 14 oktober 2001 00:29 schreef Termin8or het volgende:
Paradigit is zeker goed
Me dtt2200 was stuk. Ik heen bon was eff kwijt. Die mensen vroegen a. niet om bon. En keken niet eens in de doos
. Nou dat noem ik nou eens vertrouwen in de consument
.
Inderdaad!!! Kreeg gewoon een nieuwere/snellere 12x creative dvd speler mee omdat die van mij VAAG deed!!
Ah, ik ga er ff heen met een lege kartonnen doos en zeg dat m'n nieuwe mobo kapot is, krijg ik misschien ook een nieuwe....
Op zondag 14 oktober 2001 00:39 schreef MikeN het volgende:
Ah, ik ga er ff heen met een lege kartonnen doos en zeg dat m'n nieuwe mobo kapot is, krijg ik misschien ook een nieuwe....![]()
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
MMMMmmmm
moet ik onthouden, kom er iedere dag langs als ik naar school moet. Heb er pas 1 keer iets gekocht (256MB ram)
moet ik onthouden, kom er iedere dag langs als ik naar school moet. Heb er pas 1 keer iets gekocht (256MB ram)
niet slecht: Eynstein heeft ook wel goede service trouwens
. Ik had laatst een mailtje gestuurd naar een paar bedrijven dat ik opzoek ben naar de Asus P2T thermische sensor voor mijn P2B mobo. Informatique gaf een mailtje terug dat ik het zelf moest uitzoeken, Asus leverde niet buiten Duitsland, en Eynstein stuurd mij nu KOSTELOOS (terwijl dat mobo daar niet eens vandaan komt) een sensor toe..
DAT is pas service
DAT is pas service
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Keb tijdens de hittegolf 3 80Mm koelers bij de Para besteld en die zijn nu nog ni binnuh 
Maaar voor de rest is het een errug goed winkel,
Maaar voor de rest is het een errug goed winkel,
Als je dit even in een Pricewatch-posting zou willen verwerken? Graag.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()