Toon posts:

Paradigit is oke!

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet het even kwijt... Vandaag is mijn mobo doorgefikt. Ik had het plankje net iets meer dan een jaar en dus ook eigenlijk geen recht meer op garantie. :'( Ik had hem gekocht in Maastricht en had daar al goede ervaringen met de winkel. :) Anyway, plank teruggebracht naar Paradigit in Eindhoven en daar hebben ze me na even overleg een nieuw bordje ter plekke in me kast gezet. :P Verder geen gezeik, gewoon klasse. Zo moet het...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:10

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

PAradigit roels.. I know :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:51

Klippy

Still Game

ParaDigit in Maastricht is wel oke.
Goede service.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Eigelijk hoord dit niet op GoT thuis, maar in de prisewatch. Maar idd is Paradigit een van de betere winkels.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Paradigit is zeker goed >:)
Me dtt2200 was stuk :(. Ik heen bon was eff kwijt. Die mensen vroegen a. niet om bon. En keken niet eens in de doos :). Nou dat noem ik nou eens vertrouwen in de consument :o.

• Y0ur1
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 00:29 schreef Termin8or het volgende:
Paradigit is zeker goed >:)
Me dtt2200 was stuk :(. Ik heen bon was eff kwijt. Die mensen vroegen a. niet om bon. En keken niet eens in de doos :). Nou dat noem ik nou eens vertrouwen in de consument :o.
Ze hebben ook zon gigantisch omzet... Als je alleen al eens in Utrecht kijkt, altijd een rij:). Altijd wachten :(

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Inderdaad!!! Kreeg gewoon een nieuwere/snellere 12x creative dvd speler mee omdat die van mij VAAG deed!! :? :) 8-)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:52
Ah, ik ga er ff heen met een lege kartonnen doos en zeg dat m'n nieuwe mobo kapot is, krijg ik misschien ook een nieuwe.... ;) :D

• Klippy
  • Laatst online: 09:51

Klippy

Still Game

Op zondag 14 oktober 2001 00:39 schreef MikeN het volgende:
Ah, ik ga er ff heen met een lege kartonnen doos en zeg dat m'n nieuwe mobo kapot is, krijg ik misschien ook een nieuwe.... ;) :D
>:)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

MMMMmmmm

moet ik onthouden, kom er iedere dag langs als ik naar school moet. Heb er pas 1 keer iets gekocht (256MB ram)

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

niet slecht: Eynstein heeft ook wel goede service trouwens :) . Ik had laatst een mailtje gestuurd naar een paar bedrijven dat ik opzoek ben naar de Asus P2T thermische sensor voor mijn P2B mobo. Informatique gaf een mailtje terug dat ik het zelf moest uitzoeken, Asus leverde niet buiten Duitsland, en Eynstein stuurd mij nu KOSTELOOS (terwijl dat mobo daar niet eens vandaan komt) een sensor toe..
DAT is pas service :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Ja is relaxt, kheb toch wel 2 jaartjes geleden een pc in elkaar laten zetten daar voor me oma, nog steeds geven ze hulp.

Verwijderd

PARADIGIT HEERSCHT :D

Verwijderd

Keb tijdens de hittegolf 3 80Mm koelers bij de Para besteld en die zijn nu nog ni binnuh ;(

Maaar voor de rest is het een errug goed winkel, >:)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Als je dit even in een Pricewatch-posting zou willen verwerken? Graag. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.