Toon posts:

Optical Intelli Mouse, linker knop stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lo...

Sinds een aantal dagen is de linker knop van mijn Microsoft Intelli Mouse Optical een beetje vaag bezig...
Als ik hem gewoon indruk en dan loslaat hoor je maar 2x een klik (van in en uit) maar hij klikt soms 2x ipv 1x... Ook als je hem ingedrukt houd laat ie soms ineens los en gaat ie weer opnieuw in zechmaar... zonder dat hij klikt of omhoog komt...

Hij is al ouder dan 2 jaar, dus garantie heb ik nie meer lijkt me... of dat moet via microsoft lopen ofzo...

Ik heb hem gister helemaal uit elkaar gehad, en toen alles helemaal schoongemaakt... alle tandwieltjes al het stof eruit gehaald enz enz... Het is ook geen kabelbreukje ofzo...

Kan ik hier iets aan doen ? Of heeft iemand ook alleens gehad dat zijn muisknop zo vaag deed ? Kan ik er misschien een nieuw knopje op solderen ? Of zou het iets te maken hebben met het plastic knopje wat het "echte" knopje in moet drukken ? Zou dat stuk te kort zijn ofzo ?

P.S. Het is het oude model van de intelli... Dus met 3 knoppen ipv 5...
Alvast bedankt...

GreetzZ MaSsiE...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb 5 jaar garantie op mijn muis (Intelli mouse optical van MS).

Hij ziet er een beetje kapot uit dus zou ik gewoon contact op nemen met de MSsupport

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al anders opgelost q=Þ
Ik heb het knopje van mijn intelli eraf gesoldeerd, en ik heb er een nieuw knoppie op gezet, en nu werkt ie weer perfect q=Þ

Met een beetje geduld kom je altijd wel ergens q=Þ

GreetzZ MaSsiE...

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Op zondag 14 oktober 2001 13:12 schreef MaSsiE het volgende:Ik heb het knopje van mijn intelli eraf gesoldeerd,
toe maar! Doe eens gek :P

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:01

Opa

Nu Multifocaal!

Eenvoudigste manier om er achter te komen of het een hardware of software probleem is, is de knoppen om te draaien in de setup (linkshandig gebruik)

Als nu de hoofdknop weer raar doet (nu dus de rechter) is het een software probleem.
Doet nu de secundaire knop vreemd, is het hardware. 8-)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
* Tinto vindt het knap dat het je toch nog is gelukt om een bericht op GoT te posten

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

't lijkt me toch al duidelijk dat 't een hardware probleem is :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:01

Opa

Nu Multifocaal!

Op zondag 14 oktober 2001 19:03 schreef BigC het volgende:
't lijkt me toch al duidelijk dat 't een hardware probleem is :)
...dat om 1300 uur al opgelost was...

Mijn voorbeeld is gewoon toegevoegd voor GOTters die later de search gebruiken. :)

Enne, mboots, er zijn mensen met meer dan 1 muis in huis en het is mogelijk om zonder muis te werken op de PC.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Hij deed het nog wel hoor, alleen klikte ie ipv 1x gewoon 2x =)) dan dat is ERG VERVELEND als je één venster wil afsluiten en er zit er dan nog één achter q=Þ dan zijn ze namelijk allebij WEG =)
Maar na wat soldeerwerk werkt alles weer perfect q=Þ

Thx voor al jullie ideeën...

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Enne, mboots, er zijn mensen met meer dan 1 muis in huis en het is mogelijk om zonder muis te werken op de PC.
:D

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Pagina: 1