Always Look On The Bright Side Of Life!
enigzins denk ik dat je een blokje hebt van bijna 50cc. Als je er nu een van 125 onder stopt, dan wil ie misschien wel harder
hoe moeten wij nou weten hoe hoof je CPU komt? lees eerst de FAQ door, dat zal een hoop beantwoorden
hoe moeten wij nou weten hoe hoof je CPU komt? lees eerst de FAQ door, dat zal een hoop beantwoorden
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Nou stropdas, het kan toch dat er hier iemand is die een celeron 633 heeft opgevoerd? En daardoor weet tot hoe ver je kan gaan?
Always Look On The Bright Side Of Life!
Elke processor is anders, dus je kan nooit zeggen wat je maximaal kunt halen met een proc.
Sommige duron 800 halen de 1Ghz niet en weer andere duron 650 halen weer de 1100Mhz, dus het is gewoon uittesten wat jou proc maximaal aankan.
Sommige duron 800 halen de 1Ghz niet en weer andere duron 650 halen weer de 1100Mhz, dus het is gewoon uittesten wat jou proc maximaal aankan.
39
En iedere processor is precies hetzelfdeOp zondag 14 oktober 2001 11:04 schreef Johannn het volgende:
Nou stropdas, het kan toch dat er hier iemand is die een celeron 633 heeft opgevoerd? En daardoor weet tot hoe ver je kan gaan?
Verwijderd
Het hangt ervan af wanneer de processor gemaakt is. Sommige halen met veel moeite de 700Mhz en andere kunnen meer dan 1200 halen.
Kijk hier eens voor wat voorbeelden (met hier en daar een korrel zout)
http://overclockers.cssftware.com/cpudb/
Dit zijn dus door mensen ingezonden waarden maar de bereikte snelheden zijn natuurlijk ook afhankelijk van je moederbord en geheugen e.d. (instelbaar Vcore bijv.)
http://overclockers.cssftware.com/cpudb/
Dit zijn dus door mensen ingezonden waarden maar de bereikte snelheden zijn natuurlijk ook afhankelijk van je moederbord en geheugen e.d. (instelbaar Vcore bijv.)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Ik heb mijn celeron 633 boven de 1200Mhz gehad (onstabiel). Op 1112Mhz liep hij heel erg stabiel. Moet er wel bij vertellen dat ik er een Alpha PEP66T op had hangen met een Delta 60HP Blacklabel fan er op, en een peltier er tussen. Helaas ligt die CPU nu voor me omdat hij kortsluiting heeft gehad door condensatie. Heb er nu een nieuwe 633 in hangen, maar met originele Intel koeler (had ik weer ff rust) Deze zou overigens tot 1319(!)Mhz getest zijn, maar ik wil eerst een betere koelinstallatie voordat ik hem ga overclocken.
Als je wilt weten tot hoe ver ze overgeclocked zijn dan moet je even op www.overclockers.com kijken in de CPU database.
Als je wilt weten tot hoe ver ze overgeclocked zijn dan moet je even op www.overclockers.com kijken in de CPU database.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Je vraag is al zo vaak gesteld dat het beter is eerst even de search te gebruiken. Veel users irriteren zich namelijk aan dingen die al 10.000x voorbijgekomen zijn, en dat kun zelf waarschijnlijk wel begrijpen. Tevens staat deze vraag in de FAQ. Veel plezier verder !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()