gare maxtor

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hey ik zit hier met een bijna kapotte maxtor (hij doet het nog, allemaal bad sectors, tikjes enz enz).
Maar nu wil ik hem dus opsturen naar Maxtor, hebben jullie enig idee hoe lang dat gaat duren? Ik kan namelijk niet lang zonder pc, en al helemaal niet voor school enz.
Is er misschien een alternatief? Ja klinkt raar, maar ik ben best de lul als ik die hd een paar weken kwijt ben omda t ik hem moet opsture naar engeland(?).
Hoe lang duurde het bij jullie?
alvast bedankt

Verwijderd

Hoe oud is je schijf en waar heb je hem gekocht?
Informatique geeft bijv. 36 maanden garantie.
(misschien krijg je tijdelijk een vervangende schijf mee?)
Kun je altijd proberen :)

• Y0ur1
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 23:25 schreef wassup het volgende:
Hoe oud is je schijf en waar heb je hem gekocht?
Informatique geeft bijv. 36 maanden garantie.
(misschien krijg je tijdelijk een vervangende schijf mee?)
Kun je altijd proberen :)
ander half jaar oud, de winkel wil er niks meer van weten, moet naar maxtor zelf :(
Bij de memo in utrecht btw

Verwijderd

moved HA >> OM

Verwijderd

Als het een 52049U4 is neem ik hem graag over voor datarecovery.
vdbrink2@studenten.net

• Y0ur1
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 23:50 schreef Radek het volgende:
Als het een 52049U4 is neem ik hem graag over voor datarecovery.
vdbrink2@studenten.net
tis een 52049H4 :(

Verwijderd

Heb die van mij 1,5 week geleden opgestuurd en eergisteren werd er een nieuwe bezorgd dus reken maar op 1-2 weken. Ow ja en hij moet naar Ierland gestuurd worden.

• Y0ur1
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 00:21 schreef P.C.Simonis het volgende:
Heb die van mij 1,5 week geleden opgestuurd en eergisteren werd er een nieuwe bezorgd dus reken maar op 1-2 weken. Ow ja en hij moet naar Ierland gestuurd worden.
En wat zijn de verzendkoste naar engeland?

Verwijderd

Heb hem aangetekend verstuurd en ik was 22 gulden kwijt..

• Y0ur1
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 00:25 schreef P.C.Simonis het volgende:
Heb hem aangetekend verstuurd en ik was 22 gulden kwijt..
dat valt best mee naar engeland, das goedkoper dan een remboursezending binen nederland!
Dan nog ff een vraagje over rma, dat moet je uitprinten van de site en erbij doen?
Fo wat meot je precies allemaal doen en er bij doen?

Verwijderd

Je moet het Maxtor Powermax programma downen. Met bootdiskette opstarten en uitvoeren en dan de uitgebreide test draaien. Na de test krijg je dan te zien wat er mis is (een code).. Deze code moet je samen met je persoonlijke en harddiskgegevens invullen op de Maxtor site en vervolgens krijg je dan van maxtor een RMA nummer.

Daarna stuur je de HD in een doos op. In de doos de kapotte schijf en een brief met een kopie van je persoonlijke- en harddiskgegevens en rma-nummer. En tevens op de buitenkant van de doos bij de adressering het rma nummer vermelden zoals aangegeven wordt op de maxtor site.

Ow ja verpakkingseisen zijn als volgt. Harddisk moet in een anti-statische zak en aan alle kanten met min 5cm dik verpakkingsmateriaal verstuurd worden (niet van dat nopjesmateriaal en niet van die losse piepschuimen frutseltjes, maar uit een stuk bestaand piepschuim of schuimrubber).. Doe je dit niet, dan heb je kans de garantie te verliezen.

Verwijderd

Mijn ervaring is dat het lang duurt bij maxtor... Ik heb 'm dan wel niet direct naar die lui opgestuurd maar het via de winkel gedaan zodat ik niet de verzendkosten hoef te betalen en gelijk een leenschijf kon versieren voor de tussentijd. Maar dat is onderhand al een maand geleden en volgens de winkel heeft de leverancier hem nu minstens al 3 weken geleden binnengekregen. Nog steeds nix terug echter, ondanks meerdere telefoontjes.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 23:26 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

ander half jaar oud, de winkel wil er niks meer van weten, moet naar maxtor zelf :(
Bij de memo in utrecht btw
das ZEER slecht
een winkel is verplicht je een jaar garantie te geven als dat op de bon staat.
en dat staat het (haal me spulle ook altijd bij memo)

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op zondag 14 oktober 2001 09:45 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

das ZEER slecht
een winkel is verplicht je een jaar garantie te geven als dat op de bon staat.
en dat staat het (haal me spulle ook altijd bij memo)
Hij schreef ander half jaar oud |:(

Da's dus langer als een jaar *D

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• Y0ur1
  • Niet online
Op zondag 14 oktober 2001 09:52 schreef Rocky het volgende:

[..]

Hij schreef ander half jaar oud |:(

Da's dus langer als een jaar *D
idd
Pagina: 1