Beste MOD voor UT en waar?

Pagina: 1
Acties:

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 13:13
Hallo guys, vraagje:

Wat is de beste MOD voor UT en WAAR haal ik hem vandaan?

Ik heb namelijk al geprobeerd SF te downen maar ik vind nergens een goede server! |:( |:( |:( |:( |:(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Rocket Arena is wel cool, ook fragball vond ik erg tof, helaas niet veel servers er voor :(

Verwijderd

Ik vind BloodTrails wel een coole UT-mutator :P en je kan 'm bijna overal downloaden.

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:06
infiltration moet je doen !!!

lekker realistisch met coole guns (m16 /mp5+silencer/famas :P

te vinden op: www.planetunreal.com/infiltration

I don't drive fast, I only fly low!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:15

MartNL

http://www.tactical-ops.net/

Tactical operation is de enige echte goede mod!

p.s alleen jammer dat ik altijd win!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 14:22
Idd, tactical ops rulled big time!!!
En het is idd jammer dat ook ik altijd win :)

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tactical Ops is super!
Veel kewler en beter dan CS
En jammer dattik altijd win van MartNL en gabberjoost :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Helemaal mee eens. Ook de Engine van Unreal Tournament is behoorlijk beter dan die van Half Life!

C:\>_

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Yup download TO maar ;)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Mhh... toch meer TO fans dan ik d8....

btw, check deze es.. [topic=287475/1/25]

Btw2, de luitjes die zeggen dat ze goed zijn, onder welke nick spelen jullie? En op welke server?

• lolo_konijn
  • Laatst online: 10-11 20:43

lolo_konijn

huppel de huppel

het ligt er maar net aan wat je leuk vind. Ik heb SF TO en INF geinstalleerd en van de 3 is TO het minst realistisch en INF het meest. Als je een niet zo heel realistisch spel wil spelen is IMO Action Quake 2 stukken beter dan TO en CS.
Zelf speel ik veel Infiltration, het is niet te vergelijken met TO/CS. Als je goed bent in normale FPS games betekent dat niet dat je goed bent in INF, dit is ook de reden dat veel goede TO/CS spelers INF niet leuk/goed vinden; ze gaan snel dood en zeggen dat het door het spel komt...

Het is dus maar wat je wilt spelen, als je een game met veel actie weinig tactiek en veel snelheid wilt moet je TO spelen. Als je een spel wilt spelen waarbij om hoekjes kijken, goed luisteren en je uithoudingsvermogen een belangrijke rol spelen, moet je INF spelen. SF zit naar mijn idee tussen deze 2 in...

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• SilverZeven
Oke ik zal TO es proberen! B-)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:22
STRIKE FORCE rulez. {Is dit een flame :P}Zijn genoeg goede servers om op te spelen hoor.

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Op zondag 14 oktober 2001 13:02 schreef Albinoraptor het volgende:
STRIKE FORCE rulez. {Is dit een flame :P}Zijn genoeg goede servers om op te spelen hoor.
Vind ik ook :) , maar ik w8 nu al een paar maanden op 1.65 :'(

• Albinoraptor
Op zondag 14 oktober 2001 13:04 schreef Kunyfyer het volgende:

[..]

Vind ik ook :) , maar ik w8 nu al een paar maanden op 1.65 :'(
Heb 1.65 gespeeld en is nog stukken beter als 1.60. Nou hebben de terr. tenminste ook een goed sniper rifle.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe kun je nou wapens kopen bij TO ?

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

je bedoelt IR 1,2,3 of 4
Dit is bij lange na niet het eindproduct, er worden dingen uitgeprobeerd, dingen veranderd en getest, zit nog ook best vol met bugs. Je kan van geen van deze internal releases zeggen dat het 1.65 is.....je zegt van die uitgelekte unreal 2 gedoe ook niet dat het "unreal 2" is.

www.simsport-racing.com

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
strikeforce is dus heel slecht, zonde van me half uur downen voor 250 MB, echter, Tactical ops is echt super en ik denk wel de CS beater.
Ook rocketarena is een hele goeie mod en fragball is ook kewl, alleen speelt niemand et meer :/

• Albinoraptor
Op zondag 14 oktober 2001 13:58 schreef H-Alien het volgende:
je bedoelt IR 1,2,3 of 4
Dit is bij lange na niet het eindproduct, er worden dingen uitgeprobeerd, dingen veranderd en getest, zit nog ook best vol met bugs. Je kan van geen van deze internal releases zeggen dat het 1.65 is.....je zegt van die uitgelekte unreal 2 gedoe ook niet dat het "unreal 2" is.
Ik bedoel het ook niet zo. Maar meer als het product af zou zijn zou het een stuk beter zijn.

En SF is gewoon wat moelijker als TO, maar als je effe doorbijt is het een stuk leuker als TO, vind ik. Op meeste servers waar ik TO heb op gespeeld is het gewoon gameplay ala Q3A, gewoon ikke ikke ikke moet meeste frags hebben.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik ga ook maar ff een keer tatical ops downen

zit al heeel lang de normale UT te spelen.

ik ga een keer iets anders doen :)

kan iemand mij vertellen of Tactical Ops alleen multiplayer is of kan je ook nog ff oefenen tegen de compu :?

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Op zondag 14 oktober 2001 14:55 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook niet zo. Maar meer als het product af zou zijn zou het een stuk beter zijn.

En SF is gewoon wat moelijker als TO, maar als je effe doorbijt is het een stuk leuker als TO, vind ik. Op meeste servers waar ik TO heb op gespeeld is het gewoon gameplay ala Q3A, gewoon ikke ikke ikke moet meeste frags hebben.
Ja door strike force baal ik nu van vrijwel alle fps, ik kan gewoon niet meer tegen die crosshair die altijd en immer op je scherm geplakt is :'(

www.simsport-racing.com

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Op zondag 14 oktober 2001 16:05 schreef H-Alien het volgende:

[..]

Ja door strike force baal ik nu van vrijwel alle fps, ik kan gewoon niet meer tegen die crosshair die altijd en immer op je scherm geplakt is :'(
Moet je Infiltration proberen: Totaal geen crosshair meer. Richten door de iron sights van de wapens is pas echt cool...

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op zondag 14 oktober 2001 13:57 schreef SaURoN het volgende:
Hoe kun je nou wapens kopen bij TO ?
Op V drukken (en inhouden! :P )
Op zondag 14 oktober 2001 15:43 schreef vinkie het volgende:
kan iemand mij vertellen of Tactical Ops alleen multiplayer is of kan je ook nog ff oefenen tegen de compu :?
Er zit ook een practice session dinges bij..
Al stelt het neit vel vor, het draait om de multiplayer.. :)

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Op zondag 14 oktober 2001 16:10 schreef lolo_konijn het volgende:

[..]

Moet je Infiltration proberen: Totaal geen crosshair meer. Richten door de iron sights van de wapens is pas echt cool...
no thanks, ik vindt bij inf de realiteit in de weg staan van het plezier, Strike Force heeft gewoon de perfecte balans gevonden.

Ik wil geen crosshair die altijd op me scherm zit
Ik wil ook niet dat ik helemaal geen crosshair heb
Ik wil gewoon mijn crosshair onder een aparte button :) (sf)

www.simsport-racing.com

• yonexfreak
Op zondag 14 oktober 2001 16:10 schreef lolo_konijn het volgende:

[..]

zekers ben ook gek op infiltration
niets leuker dan met eem MP5 met silencer op jacht te gaan en flink te vuren en als je naar de grond kijkt zie je zee van kogelhuzen :P

ps lol_konijn > wat is je nick op infiltration en zin om keer te gamen?? :)

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

eh onder... tada tada: Lolo_Konijn-SMA

Kan ook zijn dat ik konijn in een andere taal heb staan.
Hoelang speel je al? wat is jou nick enzo? welke servers speel je veel? rond welke tijd speel je meestal op die servers?

• yonexfreak
Op zondag 14 oktober 2001 16:33 schreef lolo_konijn het volgende:
eh onder... tada tada: Lolo_Konijn-SMA

Kan ook zijn dat ik konijn in een andere taal heb staan.
Hoelang speel je al? wat is jou nick enzo? welke servers speel je veel? rond welke tijd speel je meestal op die servers?
mn nick is ARROWSF1 :P

speel sinds paar weken en wordt al beter, kill al redelijk wat nu haha

welke servers ik speel? nou zoveel populaire servers zijn er niet dus is meestal degene waar het redelijk druk is (liefst tussen 4 t/m12 man) anders wordt het zo druk voor mn gevoel

en speel meestal avonds maar ook middags als ik tijd over heb.... >:)

• SilverZeven
Ik heb TO gedowned maar het is nu nog niks aan ik snap er nog niks van maar dat komt nog wel. B-)

Ik wist geeneens hoe ik wapens moest kopen dom he. |:(
(zie ook dat iemand anders het nu nog niet weet lol :D)

Ik gaar SF ook maar es proberen kijken welke leuker is. :7

• Vinnie
  • Niet online
Onder de letter "V" :)

( Default settings )

C:\>_

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Op zondag 14 oktober 2001 17:45 schreef SilverZeven het volgende:
Ik heb TO gedowned maar het is nu nog niks aan ik snap er nog niks van maar dat komt nog wel. B-)

Ik wist geeneens hoe ik wapens moest kopen dom he. |:(
(zie ook dat iemand anders het nu nog niet weet lol :D)

Ik gaar SF ook maar es proberen kijken welke leuker is. :7
alvast wat tips

1) crosshair krijg je door op 2e muisknop te drukken
2) elk karakter heeft een favo wapen (het wapen waar je mee begint) oftewel zolang je niet weet wie welk wapen goed kan...blijf bij hetgene dat je krijgt.
3) rennen doe je door 2 keer op je "forward" key te drukken
4) als je jezelf te langzaam vind onthoud dan dat hoe meer spullen je meeneemt hoe langzamer je bent.
5) voor gevechten ver weg -> aim.....gevechten dichtbij -> doe geen moeite te gaan aimen gewoon knallen

maaaaaaaan je wil niet weten hoe annoying jhet is om de 1e de beste n00b te horen vragen "hey i have no crosshair...how am I supposed to aim then?" ;)

www.simsport-racing.com

• SilverZeven
Oke ik heb TO dus nu gedowned maar hoe kom ik ooit 8er de objectives!? :? Maar goed ik vind dat de poppetjes zo f*cking lomp lopen bij TO en ik vind ut jammer dat je nie kan dodgen. :D

Maar waar kan ik StrikeForce vandaan halen die wil ik ook eens proberen. *D

• Albinoraptor
Op Sunday 28 October 2001 11:01 schreef SilverZeven het volgende:
Oke ik heb TO dus nu gedowned maar hoe kom ik ooit 8er de objectives!? :? Maar goed ik vind dat de poppetjes zo f*cking lomp lopen bij TO en ik vind ut jammer dat je nie kan dodgen. :D

Maar waar kan ik StrikeForce vandaan halen die wil ik ook eens proberen. *D
http://www.strikeforcecenter.com

Is een beetje slome site. En je kan het beste doenloaden ZONDER een download accelerator.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 21:27

Royz

Kleurenblind!!

TO Rulezzzzzz maar ik heb al gezien dat hier aardig wat goede spelers rondkijken vooral nMe was vertegenwoordigd >:) volgens mij allemaal Gamepoint players right? Ik speel zelf btw ook vaak op gamepoint.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Op Saturday 13 October 2001 23:46 schreef yonexfreak het volgende:
infiltration moet je doen !!!

lekker realistisch met coole guns (m16 /mp5+silencer/famas :P

te vinden op: www.planetunreal.com/infiltration
Hoe kan je Infiltration servers vinden :?

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

Op Sunday 28 October 2001 23:25 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Hoe kan je Infiltration servers vinden :?
Je bedoelt als je INF hebt opgestart? nou dan moet je gewoon op de browser (BRS) klikken en dan dan bij populated servers of inf servers kijken.

PS het kan zijn dat er niet zoveel servers bij populated servers verschijnen maar dat komt omdat er nog zo weinig mensen INF spelen :D

• lolo_konijn

lolo_konijn

huppel de huppel

http://infonline.theonlinegaming.com/INFservers/

en hier kan je ook wat servers vinden...

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

TO roelz. En btw geloof niet dat iemand hier ook maar goed is (behalve Cybertijn hij was vroeger heel goed) Ik speel tegenwoordig onder {Ogre}Mystic_X maar ik ben in 2.0 een klein beetje slechter als in 1.6 en 1.2 .
Vroeger waren mijn nicks , {acs}Mystic_X en [>IrA<]Mystic_X.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

De GP servers zijn zo'n beetje de meest kansloze voor TO. Voor UTCTF kun je er leuke potjes verwachten.

Misschien dat ik op de verkeerde momenten op GP kom, maar meestal zijn het maar spammende, lamende, zeikende, floodende kinderen daar :{

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 21:27

Royz

Kleurenblind!!

Waarom zouden hier geen goede TO-ers zijn? Ik zag mensen uit de clan nMe hier en die zijn volgens mij toch niet zo slecht. BTW. laatste tijd speel ik vaker met custum maps dan die standaard, alleen Rapid rulez nog. *D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Pagina: 1