ik wil cs spelen met z'n vijven, non-dedicated BTW, en ik heb gehoord dat het programmatje Adminmod er is waarmee je vele leuke dingen kan doen, player glow en dat soort ongein maar die adminmod site snap ik niet helemaal ze hebben het alleen maar over cs 1.1 en niet verder. ik draai dus cs 1.3
Zou opzich gewoon hetzelfde moeten zijn. Ik heb het hier ook vrolijk draaien met 1.3
onder windows non dedicated? kun je me in het kort uitleggen hoe ik dat allemaal moet doen? ik snap niet zo veel van die guides, het gaat over lan dus de beveiliging hoeft niet zo hoog te zijnOp zaterdag 13 oktober 2001 23:34 schreef ubermaestro het volgende:
Zou opzich gewoon hetzelfde moeten zijn. Ik heb het hier ook vrolijk draaien met 1.3
Over LAN weet ik het niet, maar met de guide kwam ik er voor de internet versie een heel eindOp zaterdag 13 oktober 2001 23:41 schreef CU2morO het volgende:
[..]
onder windows non dedicated? kun je me in het kort uitleggen hoe ik dat allemaal moet doen? ik snap niet zo veel van die guides, het gaat over lan dus de beveiliging hoeft niet zo hoog te zijn