Hey peoples.. wegens vage redenen ben ik toch maar aan het kijken voor een AMD. Een XP wel te verstaan, en wel de 1.33Ghz. Wat ik namelijk niet wil is zo'n hitte producerend kreng (zoals een gewone Athlon 1.4ghz.. zal best perfect werkene enzo, maar ik vindt ut maar kut.).
Maargoed, ik ben overgehaald.. Intel -1 Amd +1
Moet bij sommige mensen wel reacties opweken aangezien ik echt pro Intel was/ben/erm en niet echt veel goeds voor AMD had.
Nu wil ik alleen een mobo. Via KT266a roelt? Ali Magik I roelt ook? Sis ding roelt pas echt ? AMD sjipset vet?
http://www.ocworkbench.com/hardware/microstar/k7t266pro2ru/k7t266pro2rup5.htm
Vindt ik pas vet, dat ECS bord met die SIS sjipset roelt. KT266a zou ook moeten roelen. Denk aan iets onder de 300,-
lijkt me geen slechte namelijk. Misschien gaat mijn fijne 2 x 256Mb 6ns PC133 eruit voor DDR, misschien niet. Verder mag het bord duurder zijn, maar RAID heb ik al los enzo. Moet wel 5 of 6 pci sloten hebben. Licht me in, laat me op, vertel me wat ik niet weet 
Dat ECS bord spreekt me aan, tenzij ik per se meteen DDR moet nemen.
Reden van upgrade is blijvende vermoeidheid met oc-en omdat ik nu echt iets met me pc moet doen en hij dan net flipt als ik em nodig heb (denk aan programmeren, web design en ff een geil spel spelen oid..
).
BE6-2, P3 750@933, 512Mb ram, Leadtek GF2Pro, Raid kaartje, etc, e.d.
Enne trouwens, is die XP echt zo niet zo warm als die andere AMD firebirds?
Jaja, ff nadenken
Thx alvast.. 
Owjah, ben nu 3 uur de search aan het usen en nee, ik zie nog niet het antwoord wat ik zoek, oa op de vraag welke sjipset waarom. Het boeit me niet dat jouwes het goed doet, maar meer waarom ie het goed doet en welke het waarom niet goed werken
Maargoed, ik ben overgehaald.. Intel -1 Amd +1
Moet bij sommige mensen wel reacties opweken aangezien ik echt pro Intel was/ben/erm en niet echt veel goeds voor AMD had.
Nu wil ik alleen een mobo. Via KT266a roelt? Ali Magik I roelt ook? Sis ding roelt pas echt ? AMD sjipset vet?
http://www.ocworkbench.com/hardware/microstar/k7t266pro2ru/k7t266pro2rup5.htm
Vindt ik pas vet, dat ECS bord met die SIS sjipset roelt. KT266a zou ook moeten roelen. Denk aan iets onder de 300,-
Dat ECS bord spreekt me aan, tenzij ik per se meteen DDR moet nemen.
Reden van upgrade is blijvende vermoeidheid met oc-en omdat ik nu echt iets met me pc moet doen en hij dan net flipt als ik em nodig heb (denk aan programmeren, web design en ff een geil spel spelen oid..
BE6-2, P3 750@933, 512Mb ram, Leadtek GF2Pro, Raid kaartje, etc, e.d.
Enne trouwens, is die XP echt zo niet zo warm als die andere AMD firebirds?
Jaja, ff nadenken
Owjah, ben nu 3 uur de search aan het usen en nee, ik zie nog niet het antwoord wat ik zoek, oa op de vraag welke sjipset waarom. Het boeit me niet dat jouwes het goed doet, maar meer waarom ie het goed doet en welke het waarom niet goed werken
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.